تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۸۷۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر تنیس روی میز / پیروزی دانشگاه آزاد تهران برابر پتروشیمی بندر امام
تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد تهران در دیدار رفت فینال لیگ برتر موفق شد میزبانش تیم پتروشیمی بندر امام را شکست دهد تا گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد.

در بازی رفت فینال لیگ برتر تنیس روی میز عصر جمعه دو تیم مدعی دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندر امام مقابل هم به میدان رفتند و در پایان این بازی پنج ساعته تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با نتیجه 6 بر 4 در خانه حریف تیم پتروشیمی بندر امام، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

در بازی اول این مسابقه در بازی دوبل تیم میزبان با ترکیب اخلاق پسند و رویین تن مقابل نیما عالمیان و طاهرخانی به میدان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود دانشگاه آراد اسلامی به پایان رسید تا شاگردان حمید صابری بازی را در خانه حریف با پیروزی آغاز کنند.

در دومین دیدار نیز، توماس کینات با رتبه 147 جهان برای پتروشیمی به میدان رفت که در یک بازی یک طرفه امین میر الماسی را 3 بر صفر شکست داد و دو تیم در امتیاز یک برابر شدند.

در ادامه بازی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سومین بازی با پیروزی نیما عالمیان مقابل میدیا لطف الله نسبی دومین پیروزی را کسب کرد و مجددا از پتروشیمی پیش افتاد.

در چهارمین بازی مسابقه رفت فینال لیگ برتر، ویکسینگ چن بازیکن چینی الاصل پتروشیمی با رنکینگ 57 جهان مقابل افشین نوروزی بازیکن ملی پوش دانشگاه آزاد به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر افشین نوروزی را شکست داد تا دو تیم یک بار دیگر مساوی شوند.

در شرایطی که دو تیم در امتیاز دو برابر بودند، بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی سه پیروزی پیاپی کسب کردند و 5 بر 3 در خانه حریف پیش افتادند.

سه پیروزی تیم دانشگاه آزاد اسلامی را برادران عالمیان و حمید رضا طاهرخانی کسب کردند.

یکی از سه پیروزی دانشگاه آزاد در بازی نیما عالمیان مقابل توماس کینات آلمانی رقم خورد که با نتیجه 3 بر صفر بازیکن رده 147 پتروشیمی را شکست داد.

در شرایطی که بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی تنها یک پیروزی احتیاج داشتند، شاگردان پیمان حسنی دو پیروزی پیاپی کسب کردند، میدیا لطف اله نسبی توانست در هشتمین بازی 3 بر صفر امین میر الماسی را شکست دهد و نتیجه را 5 بر 3 کند.

دومین برد پیاپی شاگردان پیمان حسنی در یکی از دیدنی ترین مسابقات این فینال رقم خورد یعنی جایی که نوشاد عالمیان مقابل ویکسینگ چن بازیکن چینی الاصل تیم پتروشیمی به میدان رفت.

این جدال نفس گیر در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود ویکسینگ چن به پایان رسید تا نتیجه بازی در مجموع 5 بر 4 شود، نوشاد عالمیان که تا پیش از این بازی در لیگ برتر شکست نخورده بود با قبول شکست در این بازی برای نخستین بار شکست را در لیگ بیست و سوم نجربه کرد.

در شرایطی که هیچ یک از دو تیم قصد تسلیم مقابل حریف را نداشتند، همه نگاه ها به بازی افشین نوروزی و عارف احمدی فر دوخته شد.

در مسابقه ای که تیم دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کسب پیروزی و پتروشیمی بندر امام به دنبال به تساوی کشاندن این مسابقه بود.

آخرین بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود افشین نوروزی به پایان رسید تا نیمه نخست بازی فینال در ماهشهر با نتیجه 6 بر 4 به سود تیم دانشگاه آزاد اسلامی رقم بخورد.

اخلاق پسند- رویین تن 1 - 3 طاهرخانی- نیما عالمیان

توماس کینات 3 - 0 امین میرالماسی

میدیا لطف اله نسبی 1 - 3 نیما عالمیان

ویکسینگ چن 3 - 0 افشین نوروزی

عارف احمدی فر 1 - 3 نوشاد عالمیان

محمد رضا اخلاق پسند 2 - 3 حمیدرضا طاهرخانی

توماس کینات 0 - 3 نیما عالمیان

میدیا لطف اله نسبی 3 - 0 امین میرالماسی

ویکسینگ چن 3 - 2 نوشاد عالمیان

عارف احمدی فر 0 - 3 افشین نوروزی

پتروشیمی بندر امام 4 - 6 دانشگاه آزاد اسلامی

بازی برگشت دو تیم برای تعیین قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز ایران، سه شنبه 12 خرداد در آکادمی بین المللی برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار