تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۸۸۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛
آیین تجلیل از یاوران ولایت در اهواز برگزار شد
آیین تجلیل از یاوران ولایت، با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته جمعه 8 خرداد، در سالن طلائیه اهواز برگزار شد.

در آیین تجلیل از یاوران ولایت، آیت الله موسوی جزایری با ابراز خرسندی از برگزاری این آیین، بر تداوم مداحی و مرثیه سرایی با موضوع دفاع مقدس و یاد شهیدان تاکید کرد و گفت: یاد و خاطره شهیدان و جان نثاری های هشت سال دفاع مقدس باید همواره زنده نگه داشته شود.

وی همچنین با تقدیر از مداحان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: حجت الاسلام دهقان که هم اکنون مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) است، فعالیت های شبانه روزی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارد؛ همه پیشکسوتان مداحی و مرثیه سرایی که آن دوران را با چشم خود دیده اند در مسیر احیای یاد و خاطره شهدا حرکت می کنند.

گفتنی است، در آیین از حجت الاسلام محمود دهقان مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) و رضا نبوی به عنوان پیشکسوتان مداحی و مرثیه سرایی دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شدند؛ صادق آهنگران نیز در این آیین با یاد شهیدان هشت سال دفاع مقدس، خاطراتی را از آن دوران روایت کرد.

آیین تجلیل از یاوران ولایت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، معاونت فرهنگی شهرداری اهواز، سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت ولیعصر(عج)، بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان، مجمع مداحان اهل بیت و شعرای آیینی خوزستان، سازمان آب و برق خوزستان، مجمع ایزدخواستیهای خوزستان، مجمع ذاکرین عاشورا و صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد.
:
:
:
آخرین اخبار