تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۸۸۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: شرایط‌‌مان نسبت به مس بهتر است/به نتیجه تبانی دل ‌خوش نمی‌کنیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باتوجه به پیروزی تیم‌مان در بازی رفت پلی‌آف برابر مس کرمان، به نظرم برای بازی فردا شرایط بهتری نسبت به حریف داریم.

سیداكبر پورموسوی اظهاركرد: با توجه به این‌كه در بازی رفت توانستیم مس كرمان را در اهواز شكست دهیم و گلی هم در خانه خودمان دریافت نكردیم، به نظرم برای بازی فردا شرایط بهتری نسبت به مس كرمان داریم و با روحیه بهتری هم در این مسابقه حاضر می​شویم.

وی خاطرنشان‌كرد: مس در بازی فردا مجبور است برخلاف بازی رفت كه كاملا بسته بازی كرد، حمله كند و جلو بیاید و همین باعث می​شود كه ما از این فضا استفاده کنیم. مس تیم خوبی است و همان‌طور كه گفتم این تیم در بازی رفت می​خواست به یك امتیاز برسد و به همین دلیل بسته بازی می​كرد و وقت​كشی هم داشت در حالی که به نظرم در فوتبال باید به صورتی بازی شود كه جوانمردی در آن رعایت شود. ما دوست نداریم كه یك تیم 90 دقیقه حمله كند ولی وقت​كشی هم جواب نمی​دهد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان شرایط روحی تیم استقلال را خوب دانست و گفت: به هر حال همین‌كه در بازی رفت سه امتیاز را به دست آوردیم، باعث ​شد یك گام از حریف پیش باشیم و شرایط روحی روانی تیم​مان هم با توجه به این‌که پس از مدت‌ها به پیروزی رسیدیم، خیلی بهتر شده است و آن شرایطی كه در بازی رفت داشتیم و با استرس بازی می​كردیم، اكنون گریبان​گیر مس كرمان است.

وی درباره صحبت​هایی مبنی بر تبانی مسی​ها در لیگ یك، عنوان‌كرد: طی روزهای گذشته به ویژه روز گذشته، رسانه​ها و سایت​های خبری درباره اتفاقات لیگ یك نوشته‌اند و با توجه به این موضوع مردم فكر می​كنند كه ما به نظر كمیته انضباطی در این زمینه دل خوش كرده​ایم كه باید بگویم اصلا به این صورت نیست و ما در بازی فردا برای برد وارد میدان می​شویم و ان​شاءالله با كمك خدا و همت بازیكنان می​توانیم برنده باشیم و به موضوع پیش‌آمده اصلا فكر نمی​كنیم. حتی ویسی در جلسه فنی‌ای که امروز برگزار كرد، به بازیكنان متذكر شد كه هم برد بازی رفت و هم اتفاقاتی كه به راه افتاده است را فراموش كنند و خیلی محكم​تر از دیدار رفت بازی كنند.

پورموسوی افزود: من می​گویم شاید به راه افتادن این موضوع به نوعی هم شیطنت باشد؛ برای این‌كه ما دل‌مان را به این موضوع خوش كنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار