تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۸۸۷۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمین سه هزار متری تنیس در خوزستان ساخته می شود
رشته ورزشی تنیس، سومین ورزش پر طرفدار در دنیا شناخته می شود اما متاسفانه این ورزش در آسیا و به خصوص در کشور ما تا حدودی ناشناخته مانده است
رئیس هیئت تنیس خوزستان از ساخت زمین ورزش سه هزار متری برای تنیسورهای خوزستانی در اهواز خبر داد.

محمد نظری اعلام کرد: یکی از دلایل مغفول ماندن رشته ورزشی تنیس در استان خوزستان این است که  پس از انقلاب اسلامی این رشته ورزشی  به عنوان فعالیت تجملاتی شناخته شد.

وی افزود: رشته ورزشی تنیس، سومین ورزش پر طرفدار در دنیا شناخته می شود اما متاسفانه این ورزش در آسیا و به خصوص در کشور ما تا حدودی ناشناخته مانده است.

رئیس هیئت تنیس خوزستان با اشاره به فعالیت های بسیار خوب صورت گرفته در این زمینه عنوان کرد: در این زمان بیش از ۴۸ زمین ورزشی برای این رشته وجود دارد اما این ورزش تا حدودی نیازمند صرف هزینه است.

نظری تصریح کرد: در چند سال اخیر هیچگونه اعتباری از سوی فدراسیون تنیس کشور به هیئت خوزستان تعلق نگرفته و همه هزینه های صورت گرفته نیز از سوی هیئت استان و بخش خصوصی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اختصاص سه هزار متر زمین از طرف اداره کل ورزش و جوانان برای استفاده تنیسور های خوزستانی گفت: این زمین با صرف هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی از سوی بخش خصوصی در حال ساخت است و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال در شهرستان اهواز به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت تنیس خوزستان اظهار کرد: بانوان تنیسور خوزستانی توانستند در مسابقات لیگ دوم تنیس کشور مقام سوم را کسب کنند. اعزام این ورزشکاران تنها با صرف هزینه های شخصی صورت گرفت. در بخش آقایان نیز تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر تنیس کشور اعزام شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار