تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۸۸۸۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از اردوی استقلال خوزستان
تعیین سرنوشت استقلال در پایان فصل فوتبال ایران
تیم استقلال خوزستان فردا برای برگزاری یک دیدار حساس و سرنوشت ساز به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

استقلال خوزستان که به عنوان یکی از نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر به شمار می‌رود، فردا در یک دیدار حساس و نفسگیر به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

آبی‌های شهر اهواز که در لیگ برتر مقامی بهتر از چهاردهمی را کسب نکردند، فردا در کش و قوس ماندن در لیگ برتر، باید مس را متوقف کنند تا خود در این آوردگاه باقی بمانند.

این تیم امروز آخرین جلسه تمرین قبل از بازی با مس کرمان را در شهرستان کرج برگزار می‌کند.

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان که باید عصر فردا در کرمان مقابل تیم مس کرمان قرار بگیرند، از اهواز عازم کرج شدند و در این شهر استقرار یافتند، آبی پوشان امروز آخرین جلسه تمرین پیش از دیدار با مس را در کرج انجام می‌دهند و سپس راهی فرودگاه مهرآباد می‌شوند تا به سمت کرمان عزیمت کنند.

فصل طولانی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از ظهر فردا با انجام بازی دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر مقابل مس کرمان تمام می‌شود تا پرونده فصل خسته کننده استقلالی‌ها پس از 344 روز بسته شود.

همچنین داوران دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و مس کرمان مشخص شدند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران، اسامی داوران دیدار برگشت از مرحله پلی آف لیگ برتر را معرفی کرد، بر اساس اعلام کمیته داوران، یدالله جهانبازی وظیفه قضاوت دیدار حساس استقلال و مس را عهده دار شد، رضا سخندان و علی میرزابیگی به عنوان کمک داور و حسن اکرمی به‌عنوان داور چهارم در این بازی انجام وظیفه می‌کنند.

همچنین مسعود مرادی ناظر داوری دیدار تیم‌های مس کرمان و استقلال خوزستان خواهد بود.

دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال کشور فردا یکشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه باهنر کرمان بین تیم های مس و استقلال خوزستان برگزار خواهد شد، در دیدار رفت این دو تیم در اهواز با حساب یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافته بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار