تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۸۸۸۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در تجمع چشمگیر در مسجد اعظم اهواز صورت گرفت؛
طنین «هیهات من‌الذله» طلاب اهواز در حمایت از رعایت خطوط قرمز مذاکرات هسته‌ای
طلاب و روحانیون اهواز در تجمع چشمگیر در مسجد اعظم اهواز و با سردادن شعارهایی همچون «هیهات من‌الذله» بر ضرورت حمایت از خطوط قرمز در مذاکرات هسته‌ای تاکید کردند.

تعداد کثیری از طلاب و روحانیون اهواز ظهر امروز با تجمع در مسجد اعظم از تیم مذاکرات هسته‌ای کشورمان خواستار رعایت خطوط قرمز شدند.

در این مراسم آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت‌الله حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشتند.

در این مراسم روحانیون حاضر با سردادن شعارهایی همچون «هیهات من‌الذله»، «مرگ بر آمریکا»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» بر لزوم رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته‌ای و تن ندادن به زیاده‌خواهی‌های دشمنان تاکید کردند.

در این مراسم همچنین امام جمعه موقت اهواز در سخنانی بر لزوم رعایت خطوط قرمز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری توسط تیم مذاکره‌کننده تاکید کرد و گفت: غربی‌ها در مذاکرات هیچ‌گاه به‌دنبال منافع ملت ایران نبودند و نیستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی خاطرنشان کرد: تاریخ همواره نشان داده که آمریکا و دیگر مستکبران چشم طمع به ایران دارد.

وی تصریح کرد: هرگونه دادن امتیازی دشمنان را حریص‌تر خواهد کرد، گرگ‌منشانه دندان طمع خود را بیش از پیش تیزتر کنند.

در ادامه این تجمع روحانیون و طلاب حاضر با امضای طوماری اعتراض به زیاده‌خواهی‌های سران غربی شرط هرگونه توافق هسته‌ای را رعایت خطوط قرمز و بیانات مقام معظم رهبری دانستند و حمایت خود را از خط مشی امام راحل، ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اعلام کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار