تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۸۸۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تسلیت آیت الله کعبی در پی شهادت سیدجاسم نوری در سامرا
در پی شهادت سیدجاسم نوری، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس که به جمع شهدای مدافع حرم پیوست، آیت الله کعبی پیامی صادر کرد.

آیت​الله کعبی در پی شهادت سیدجاسم نوری، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس که به جمع شهدای مدافع حرم پیوست، پیامی صادر کرد.

در اين پيام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: «وَلِیَعْلَمَ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ وَیَتَّخِذَ مِنکُمْ شُهَدَاء؛و خداوند کسانى را که [واقعا] ایمان آورده‏ اند معلوم بدارد و از میان شما گواهانى بگیرد»؛ آیه 140 سوره آل عمران

فرمانده مجاهد دلاور سپاه اسلام و یادگاردفاع مقدس سلالة السادات مرحوم سید جاسم نوری تغمده الله برحمته به قافله نورانی شهدای مدافع حرم پیوست. شهید نوری، میدان پرخطر و حیات بخش و عزت آفرین و توام با فوز عظیم جهاد در راه خدا را بر زمین گیری و کسب ثروت و قدرت و راحتی و عافیت طلبی ترجیح داد و با ایمان و بصیرت و اگاهی و ولایتمداری و وظیفه شناسی و با اراده قوی وتردید ناپذیر و داوطلبانه، رشته تعلقات دنیایی را گسست و به لقاء الله عروج کرد.

ایمان و عشق به قرآن و عترت و در جبهه نبرد شجاعت و تیزبینی و هوشمندی و صداقت و تلاش و فداکاری و تواضع و فروتنی و صبر و جوانمردی از ویژگی‌های بارز شهید نوری است.

شهادت این سرباز فداکار اسلام و امام زمان(عجل الله فرجه) و یار فداکار امام و رهبری را به ساحت اقدس بقیه الله الاعظم ارواح من سواه و رهبری معظم و همرزمان و دوستان و بستگان و عموم ملت ایران اسلامی و مردم لایت مدار و شهیدپرور استان خوزستان و خاندان با کرامت و بزرگ و رزمنده و شهیدپرور و با افتخار(بیت سید نور) و به ویژه خانواده این شهید سعید تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای داغدیده گان و مغفرت و رحمت و رضوان الهی و حشر با محمد و ال محمد را برای آن مرحوم مسالت می نمایم.

عباس کعبی

9/3/1394"
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار