تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۸۸۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست طلاب و روحانیون خوزستان ازتیم هسته ای / تصاویر
به گزارش نور حوزه، طلاب و روحانیون اهوازی در تجمع «لبیک یا خامنه ای» با محکومیت زیاده خواهی غرب، تأکید کردند: اجازه نمی دهیم عزت، اقتدار و شأن ملی ملت ایران در مذاکرات هسته ای لکه دار شود.

 علما، فضلا، روحانیون و طلاب اهوازی روز شنبه به منظور اعلام حمایت از سخنان مقام معظم رهبری نسبت به خط قرمزهای نظام در مذاکرات هسته ای، تجمع کردند.

در این تجمع که با عنوان «لبیک یا خامنه ای» برگزار شد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، ائمه جمعه، نخبگان و کارشناسان حوزوی حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز به عنوان سخنران این تجمع، مطالبی را پیرامون مذاکرات هسته ای و کارشکنی طرف غربی بیان کرد و گفت: ما صراحتا از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنیم، اما تذکر هم می دهیم که مراقب لبخندهای مکارانه و حیله گرانه دشمن باشند؛ چرا که طرف غربی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و این مسأله بارها در طول تاریخ اثبات شده است.

وی با تأکید بر رعایت خط قرمزهای نظام توسط تیم مذاکره کننده، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری در سخنان خود نسبت به بازرسی های آژانس از دانشمندان ایران به مسئولان تذکر داده اند، ما نیز هرگونه بازرسی  غیرمتعارف را محکوم کرده و به شدت با آن مقابله خواهیم کرد.

برپایه این گزارش، در پایان این تجمع، بیانیه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز در اعلام حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری قرائت شد و طلاب نیز با سر دادن شعارهای «لبیک یا خانه ای»، «تحمیل، تحقیر و تهدید را بر نمی تابیم»، «با مذاکراتی که زیر شبه تهدید باشد موافق نیستیم» و «هیهات منا الذله» به دشمن غربی اعلام کردند که خواب تحقیر و زیر سلطه گرفتن ایران را به گور خواهد برد.

بیانیه طلاب و علمای حوزه علمیه اهواز در تجمع لبیک یا خامنه ای (مد ظله العالی)

بسم الله الرحمن الرحیم
حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

با توکل و التجاء به ذات اقدس احدیت و درود و توسل به حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) و عترت مطهر و ائمه اطهار(صلوات الله علیهم اجمعین) در آستانه نیمه شعبان به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)مراتب تبریک و گرامیداشت عرضه می داریم.

ما اساتید و علمای حوزه علمیه اهواز اعلام می داریم:
۱- در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اعلام می داریم ضمن تأکید بر آرمان های آن پیر و مراد سفر کرده منویات و محکمات آن حضرت بویژه ولایت فقیه و استکبار ستیزی را به عنوان چراغ راه خویش قرار داده و اجازه نخواهیم داد دشمن زبون بر ملت ما مسلط گردد.

۲- به محضر مبارک امام و مقتدایمان عرضه می داریم ای سید و مولای ما ،در راه ولایت و عمل به منویات و دستورات شما تا پای جان ایستاده و لبیک یا خامنه ای،نه یک شعار بلکه مشی زندگی مان بوده و اجازه نخواهیم داد تا علی زمان و ولایت امرمان تنها بماند.

۳- به تیم مذاکره کننده ایرانی که در مذاکرات هسته ای زحمات بسیاری متحمل شده و در راستای رفع تحریم های غرب زحمات طاقت فرسایی مبذول داشته اند،خدا قوت گفته و ازآنها می خواهیم،اجازه ندهند دشمن با پیشروی وقیحانه آرمان های امام و انقلاب را به سخره گرفته و عزت و امنیت مردم را مخدوش نمایند که این امر فقط با پاسداشت خطوط قرمز از سوی رهبری امکان پذیر خواهد بود.

۴- به مسئولین و وزاری محترم دولت و کارگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی متذکر می شویم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند:راه برون رفت از مشکلات در تمام عرصه ها ،مقاومت و ایستادگی است و نسخه رفع بحران اقتصادی ،سیاستگذاری معظم له در اقتصاد مقاومتی بوده و اجازه نخواهیم داد مشکلات اقتصادی آرمانهای دینی و انقلابی ما را تحت الشعاع قرار دهد.

۵- به مسئولین کشور آمریکا و چند کشور اروپایی که به اشتباه خود را ابر قدرت و یا جامعه جهانی می پندارند هشدار می دهیم زیاده خواهیها و زورگویی های آنان مانند گذشته،ملت ایران را از پا در نخواهد آورد و ما اجازه هیچگونه بازرسی از اماکن نظامی و بازجویی از دانشمندان عزیز هسته ای را به شما نداده و در این جبه نیز شکست و زبونی خویش را بزودی تجربه خواهید کرد.

۶- به فریب خوردگان و شیفتگان آمریکا که با نگاه های روشنفکر مأبانه خویش تصور می کنند رابطه با آمریکا حلال جمیع مشکلات است نظاره کنند و ببینند که در این مذاکرات ،آمریکا چگونه عمل نموده و همه روزه با نقض تعهدات قبلی ،خواسته ای جدید،همراه با زیاده خواهیها یی فرای ضوابط بین المللی طرح می نماید .اما اجازه نخواهیم داد که خواب پریشان برگشت مجدد شیطان بزرگ و تسلط او بر این کشور تعبیر گردد.

۷- در پایان بر استمرار حرکت مقاومت تأکید نموده و برای پیروزی جبهه مقاومت در کلیه کشور ها بویژه عراق،یمن،بحرین،فلسطین و سوریه به محضر خدای سبحان دست به دعا بر می داریم و داعش و وهابیت و آل سعود را کوچکتر از آن می دانیم که نام دشمن بر آنها بنهیم.

والسلام علی عبادالله الصالحین


غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رود کارون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
1
2
ای علما، فضلا، روحانیون و طلاب اهوازی
برای آب کارون هم صدایی =اعتراضی

ولله مهمتر از هسته ای است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
اتفاقا چون معضل آب هست باید به فکر هسته ای باشیم...
قسم نخور ...قسم دروغ
:
:
:
آخرین اخبار