تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۸۸۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان تودیع و معارفه شد
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: استفاده از محیط مجازی برای ثبت اسناد و املاک در جلوگیری از تخلفات و فساد در این بخش بسیار موثر بوده است.

احمد تویسرکانی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل قدیم و جدید ثبت اسناد و املاک خوزستان در محل تالار شرکت ملی حفاری خوزستان اظهار کرد: استفاده از سیستم سنتی، امکان جعل و فساد را در اسناد و املاک زیاد می کند.

وی گفت: از بحث هایی که باعث ایجاد بی نظمی حقوقی در قوه قضاییه شده، تعیین نشدن حدود مالکیت ها و اراضی است؛ باید به این مقوله مهم در ثبت اسناد اهمیت داده شود.

تویسرکانی بیان کرد: از دیگر طرح هایی که در تعیین حدود اراضی و مالکیت ها است استفاده از طرح کاداس یا کاداستر است، بر اساس این طرح حریم رودخانه ها، ثبت حریم مرزی، عرصه های زیست محیطی و ادعاهای مالکیتی که بسیار زیاد است مشخص و تمامی عرصه ها شناسایی می شود.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: کارکنان ثبت اسناد وظیفه دارند در ساخت جامعه خوب ثبت رسمی را در جامعه نهادینه و توسعه دهند.

وی افزود: مردم باید اهتمام جدی به ثبت معاملات داشته باشند چرا که هزینه های فراوانی ناشی از نزاع معاملات عادی در کشور انجام می شود که هزینه زیادی را برای دولت و مردم به دنبال دارد.

تویسرکانی اظهارکرد: این سازمان با بکار گرفتن فناوری به دنبال شفاف سازی فعالیت های حوزه ثبت اسناد و املاک کشور است چرا که بحث حفاظت از مالکیت مردم و دولت از حساسیت های این سازمان است.

وی افزود: دستگاه های متولی در حوزه ثبت اسناد و املاک درحوزه های مختلف باید از شیوه های درست، با سرعت و صحت به مردم خدمات رسانی کنند.

در این آیین عبدالحسین رامشی به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان معرفی و از مهدی اقبال مدیرکل پیشین این اداره کل که جایگزین رامشی در فارس شده تجلیل شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Latvia
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
0
با تبریک مجدد درخواست من از مدیر جدید راجب به حفظ حقوق مالکین و فدانشدن بعضی قوانین وامور ثبتی برای افزایش آمار و رابطه در امور ثبتی بجای ضابطه های ثبتی و ملکی در امور مختلفه ثبتی اعم از شرکتها و اجرا و املاک و نظارت برحسن انجام کار بر اساس قانون است که امیداورم پیرو اقدامات مدیریت محترم اسبق جنابعالی هم اقدامات شایسته ای انجام دهید
:
:
:
آخرین اخبار