تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۸۹۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان هیات اسكواش خوزستان جهت استعدادیابی
هیات اسكواش خوزستان جهت استعدادیابی از علاقه‌مندان در هر دو بخش پسران و دختران، ثبت‌نام می​كند.

محمد آران، رییس هیات اسكواش استان اظهاركرد: جهت استعدادیابی از علاقه‌مندان به این رشته در هر دو بخش دختران و پسران در سنین 6 تا 11 سال ثبت​نام می​كنیم.

وی بیان‌كرد: علاقه‌مندان به شرکت در كلاس​های استعدادیابی هیات می​توانند به دفتر هیات استان واقع در مجموعه ورزشی تختی اهواز مراجعه كنند و برای كسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 33339886 تماس بگیرند.

رییس هیات اسكواش خوزستان گفت: پس از ثبت​نام، شركت​كنندگان در 10 جلسه عمومی این رشته شركت می​كنند و پس از پایان كلاس از آن‌ها تست گرفته خواهد شد و برترین​ها انتخاب و وارد كلاس‌های خصوصی​تر می​شوند.

وی بیان‌كرد: پایان سال جاری جشنواره استعدادیابی كشور برگزار خواهد شد و نفراتی که در این كلاس به عنوان استعداد شناخته می​شوند، در این جشنواره شركت خواهند كرد و امیدوارم كه بتوانیم در این مسابقات نتیجه بگیریم.

آران گفت: خدا را شكر ما امسال با تلاش بازیكنان​مان مقام​های خوبی در كشور به دست آوردیم و ان​شاالله استعدادیابی هم كه صورت گرفت، طی سال‌های آینده نتیجه می‌دهد و ان‌شاالله بتوانیم بازهم برای خوزستان مقام كسب كنیم. این استعدادیابی برای سال‌های آینده استان است. هیات کار در هر دو بخش آقایان و بانوان را با یكدیگر پیش می​برد و تفاوتی قائل نشده​ است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار