تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۹۰۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیرق اباعبدالله الحسین(ع) بر فراز برج مراقبت فرودگاه اهواز به اهتزار درآمد
برای نخستین بار در بین فرودگاه های کشور با حضور حجت الاسلام علی فلاحیان عضو مجلس خبرگان رهبری بیرق متبرک شده به ضریح حضرت اباعبدالله الحسین(ع) روز سه شنبه بر فراز برج مراقبت فرودگاه بین المللی اهواز به اهتزاز درآمد.

بیرق اباعبدالله الحسین(ع) بر فراز برج مراقبت فرودگاه اهواز به اهتزار درآمد

مدیرکل فرودگاه های خوزستان در آیینی که پیش از اهتزاز بیرق امام حسین(ع) در مسجد فرودگاه اهواز برگزار شد گفت: در کنار نقشی که این فرودگاه در حوزه اقتصاد، اشتغال و جابجایی مسافر و نیز مسایل پشتیبانی و اجتماعی دارد تصمیم بر این گرفته شد که در زمینه مسایل معنوی هم ایفای نقش کند.

محمدسعید شرفی افزود: هدف ما این است که علاوه بر نقش آفرینی در حوزه اقتصادی در حوزه معنویت هم جزو سازمان های پیشرو باشیم.

پیش از اهتزاز بیرق امام حسین(ع) بر فراز برج مراقبت پرواز فرودگاه اهواز دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور رییس ستاد در خوزستان و نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی در محل ترمینال پرواز این فرودگاه گشایش یافت و فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: مهمترین کار این دفتر نشر فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی حرمین شرفین در عراق و جمع آوری نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات است.

وی افزود: همکاران ما در فرودگاه اهواز تصمیم گرفته اند که هر ماه بخشی از حقوق خود را برای بازسازی عتبات عالیت اهدا کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار