تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۸۹۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ایذه:
استعفای 6 عضو شورای شهر ایذه به دستمان نرسیده است
فرماندار ایذه با اشاره به اختلاف اعضای شورای شهر این شهر، گفت: هنوز هیچ نامه رسمی مبنی بر استعفای شش عضو شورای شهر ایذه به دستمان نرسیده است.

جهانبخش قلاوند روز سه شنبه اظهار کرد: اختلافاتی میان اعضای شورای شهر ایذه و شهردار وجود دارد و شش نفر از اعضا مدعی هستند که کارکرد شهرداری ضعیف است.

وی افزود: اعضای شورای این شهر به دلیل اختلافات درونی، رای کافی برای طی کردن روند قانونی و استیضاح شهردار را ندارند.

قلاوند با بیان اینکه استعفای اعضا نیاز به تصویب در صحن علنی شورا دارد، اضافه کرد: به همین دلیل این اعضا نمی توانند استعفا بدهند و تا کنون نیز هیچ مکاتبه رسمی مبنی بر استعفای اعضا به دستمان نرسیده است اما این افراد قصد دارند به نشانه اعتراض در جلسات شورا شرکت نکنند تا زمانی که سلب عضویت شوند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته هم مشکلاتی میان اعضای شورای شهر ایذه وجود داشته گفت: یک ماه پیش اعضای این شورا دعوت و تذکرات لازم به آنها داده شد تا مشکلات را از مراجع قانونی پیگیری کنند و جو روانی شهرستان را برهم نزنند اما به این مساله بی توجهی کرده اند.

فرماندار ایذه اظهار کرد: شهرداری ایذه در بعضی حوزه ها از جمله عمران شهری ضعیف است که با توجه به کمبود نیروی انسانی و امکانات و اعتبار طبیعی است، زیرا این شهر به جز اعتبارات دولتی منبع درآمدی دیگری ندارد اما دامن زدن به اختلافات توسط اعضای شورای شهر نیز صحیح نیست.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که شورا در جایگاه قانونی وظایف خود را انجام دهد، به اعضای این شورا توصیه کرد که جلسات و مسوولیت های خود را بر عهده بگیرند تا در کار شهر اختلال پیش نیاید.

گفتنی ست؛ شش نفر از اعضای شورای شهر ایذه دو روز پیش در جلسه علنی شورا اعلام کردند که به دلیل آنچه که بی احترامی به نظر آنها عنوان شده استعفا می دهند.

شهرستان ایذه در شرق خوزستان واقع است و شورای اسلامی شهر اهواز 11 عضو دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار