تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۸۹۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بدرلو: ادامه همکاری‌ام با فولاد به شرایط باشگاه بستگی دارد
مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با توجه به اتفاقاتی كه در باشگاه افتاده است، كار برای من جهت انتخاب كمی سخت شده است و باید دید كه در آینده‌ی نزدیك چه اتفاقی می‌افتد.

مهدی بدرلو در ابتدا درباره عملکرد فولاد در لیگ چهاردهم، اظهاركرد: فكر می​كنم یكی از سخت​ترین سال‌هایی كه فولاد در لیگ برتر كشور داشت، فصل گذشته بود. ما در ابتدا كه فصل را شروع كردیم، نسبت به فصل قبل آن 11 بازیكن را از دست دادیم كه همگی آن‌ها تاثیرگذار بودند و این‌که نشد این بازیكنان حفظ شوند به مسوولان كلان كارخانه فولاد بر می​گردد كه بودجه لازم را در اختیار باشگاه نگذاشتند و باشگاه هم نتوانست این بازیكنان را نگه دارد.

وی ادامه‌داد: با آمدن آقای اسكوچیچ و شروع تمرینات، او چند بازیكن جذب كرد ولی با شروع مسابقات و پیش‌ آمدن موضوع كارت پایان خدمت، در همان دیدار اول سه بازیكن ما نتوانستند بازی كنند و در ادامه، این تعداد به هفت هشت نفر رسید و ایوب والی هم که با توجه به مشكلی كه برایش پیش آمد، از تیم جدا شد كه این واقعا كار را برای ما خیلی سخت كرد.

این بازیكن تیم فوتبال فولادخوزستان بیان‌كرد: در هر صورت با بازیكنانی كه داشتیم، پیش رفتیم و توانستیم نتایج خیلی خوبی هم به دست آوریم، حتی در مقطعی هم به صدر جدول رسیدیم ولی از نیم‌فصل دوم و با شروع بازی​های آسیایی، كمبود بازیكن خودش را نشان داد. ضمن این‌كه سفرهای بسیار و فاصله بازی​های كم پس از 50 روز تعطیلی به بازیكنان و سرمربی بسیار فشار وارد كرد.

وی افزود: ولی فولاد با این شرایط تا هفته​های پایانی جزو مدعیان قهرمانی بود ولی در ادامه از نظر بدنی و روانی از شرایط لازم دور شدیم و نتوانستیم سهمیه به دست آوریم ولی تمام عوامل باشگاه و تیم تلاش​شان را كردند كه بتوانند دل مردم خوزستان را که خیلی از تیم حمایت داشتند، شاد كنند كه به این صورت نشد و نتوانستیم سهمیه به دست آوریم. مردم خوزستان خیلی ما را درك می​كردند و خیلی فوتبال را می​فهمند و وقتی كمبود بازیكن را می​دیدند، سعی می​كردند با تشویق بیشتر یار دوازدهم تیم باشند.

بدرلو در ادامه درباره مشكلات باشگاه فولادخوزستان و موافقت با استعفای مدیرعامل باشگاه و دو تن از اعضای هیات مدیره، گفت: به هر حال این‌ها سیاست​های كلانی است كه مسوول كارخانه در نظر گرفته‌ است. آقایان دهكردی، صیادنژاد و فرهادزاده مطمئنا می‌خواستند سال آینده تیمی ببندند كه در حد قهرمانی و مدعی قهرمانی باشد ولی متاسفانه آن‌چه كارخانه پیش​بینی كرده بود به این صورت نبود و یا نمی​خواست بودجه لازم را در اختیار باشگاه قرار دهد و دهكردی، صیادنژاد و فرهادزاده وقتی كه دیدند شاید نتوانند جواب مردم را بدهند و ممكن است برای فصل جاری با كمبود، مواجه شوند ترجیح دادند كه استعفا دهند تا شاید بتوانند بودجه بیشتری بگیرند كه این اتفاق نیفتاد. متاسفانه افرادی كه خیلی با تجربه بودند و به صورت كامل از لیگ، نوع تیم بستن و بودجه آشنا بودند، رفتند.

وی در پایان درباره ادامه همكاری​اش با باشگاه فولاد خوزستان، عنوان‌كرد: قرارداد من مشروط است ولی با توجه به اتفاقاتی كه افتاده است، كار برای انتخاب كمی سخت شده است و باید دید كه در آینده نزدیك چه اتفاقی می​افتد. من در فولادخوزستان جا افتاده​ام ولی با تغییراتی كه به وجود آمده است كار برای انتخاب سخت است و باید صبر كنیم تا هیات مدیره جدید انتخاب شود و ببینیم شرایط باشگاه به چه صورتی می​شود و اگر قرار باشد فولاد یك تیم معمولی باشد، این كار را برای انتخاب كمی سخت می​كند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار