تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۸۹۱۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صنعت و معدن خوزستان:
قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان افزایش نمی‌یابد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بازار خوزستان از هم اکنون تحت کنترل ناظران قرار گرفته و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان در ماه مبارک رمضان افزایش پیدا نمی‌کند.

نورالله حسن زاده اظهار داشت: در ماه‌های گذشته شاهد نوساناتی در قیمت برخی از کالاها مانند مرغ در سطح کشور بودیم ولی اکنون بازار تحت کنترل است و هیچ گونه افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان در دستور کار نیست.

وی افزود: نوسان قیمتی چندماه گذشته به علت کمبود برخی از کالاها در استان بوده که با خرید از استان‌های همجوار این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است.

حسن‌زاده گفت: به تازگی معاون رئیس جمهور دستوری را مبنی بر کنترل قیمت و جلوگیری از افزایش کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را ابلاغ کردند که بر اساس این دستور سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اجازه هیچ گونه افزایش قیمت را نخواهد داد.

 وی بیان کرد: ما از تمام ظرفیت‌های موجود با کمک اصناف استان خوزستان استفاده خواهیم کرد تا شاهد کمبود اجناس و افزایش آنها نباشیم.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: به زودی طرحی با عنوان طرح پایش اجرایی خواهد شد که در آن بازرسان این سازمان برای نظارت بر کالاهای مورد نیاز مردم در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

وی بیان کرد: در تاریخ 20 خرداد ماه امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را برای برآورد شدن نیازهای مردم در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دادیم  که علاوه بر قیمت مناسب، نظارت بر کیفیت این کالاها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

حسن‌زاده با اشاره به حذف خرده‌فروشان در این نمایشگاه گفت: تلاش شده از بنکداران و شرکت‌های پخش موادغذایی معتبر دعوت به عمل آید تا کالاها به طور مستقیم و با تخفیف 15 درصدی به شهروندان اهوازی عرضه شود.

وی تصریح کرد:چنان چه تخلفی از سوی مردم دیده شود با شماره گیری 124 و یا با حضور در سازمان واقع در خیابان 7 غربی کیانپارس شکایت خود را اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی ناظران سازمان پیگیری شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار