تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۹۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرقت مسلحانه از طلافروشی در مشهد
حجت نيک‌مرام اظهار داشت: ساعت 21:25 شب گذشته چهار جوان موتورسوار با دو دستگاه موتورسيکلت مقابل طلافروشي واقع در محدوده چهارراه ميدان بار توحيد مشهد توقف کرده‌ و دو موتورسوار که کلاه کاسکت به سر داشته‌اند هنگام تعطيلي طلافروشي وارد مغازه شده و با تهديد اسلحه اقدام به سرقت مقاديري طلا کرده‌اند.

نيک‌مرام ادامه داد: سارقان بدون تيراندازي از محل گريخته‌اند و با گزارش اين سرقت مسلحانه به فوريت‌هاي پليسي 110 تيم‌هاي گشت و عمليات کلانتري شهيد هاشمي‌نژاد مشهد در کمتر از چهار دقيقه خود را به محل رساندند.
وي با بيان اينکه در بررسي‌هاي اوليه برابر اعلام مالک طلافروشي مشخص شد سارقان مقدار تقريبي چهار کيلوگرم طلا به سرقت برده‌اند، خاطرنشان کرد: تيم‌هاي ويژه‌اي براي پيگيري اين پرونده با توجه به سرنخ‌هاي موجود در پليس مشهد تشکيل شد و کارآگاهان خراسان رضوي نيز تحقيقات علمي اين پرونده را آغاز کرده‌اند.

فرمانده انتظامي مشهد از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعي از اين سرقت مراتب را به پليس 110 اعلام کنند.
نيک‌مرام بيان کرد: با دستور مقام قضايي پرونده براي اين سرقت پرونده تشکيل و براي سير مراحل قانوني و بررسي بيشتر تا شناسايي و دستگيري سارقان مسلح به پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان ارجاع شد که اطلاعات بيشتر از مراحل رسيدگي به پرونده سرقت متعاقبا به اطلاع شهروندان مي‌رسد.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرد نگهبان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
1
حتی خود مالباخته هم نباید با سارقین مسلح، حتی مسلح به سلاح سرد درگیر شود چون سارقین عصبی و در عین حال ابتکار عمل را در دست دارند و یقینا تمام تلاش خود را در جهت خلاصی از دست مالباتخته خواهند نمود.

بهترین روش جهت پیشگیری از سرقت استفاده از سیستمهای حفاظت فیزیکی است که سرقت در روز و سرقت در شب را مطلقا غیر ممکن خواهد کرد ولی متاسفانه طلافروشیها دوست ندارند هزینه کنند در حالیکه این مالباخته عزیز ضمن خسارت روانی حاصل از سرقت، زیانی مالی ششصد میلیون تومان هم به خودش و خانوادش تحمیل کرده که شاید با هزینه کرد 200 میلیون تومان قبل از سرقت برای یک عمر با آسایش به کاسبی خود میپرداخت. ولی متاسفانه مردم ما به باور غلط انشالله که دزد به ما نمیزنه و ماشالله چه تجهیزات ایمنی خوبی داریم عادت کردند

www.secupro.ir
:
:
:
آخرین اخبار