تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶
کد خبر: ۹۰۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صالحی نسب از ابتکار شکایت کرد
نائب الرئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: شکایت من از ابتکار شکایت شخصی نیست بلکه شکایت عمومی است چرا که رئیس سازمان محیط زیست در بحث ریزگردها اقدام مناسبی انجام نداده است و عدم انجام صحیح برنامه ها از سوی رئیس سازمان محیط زیست جان مردم را به خطر انداخته است.
ناصر صالحی نسب در تشریح جزییات شکایت خود از ابتکار رئیس سازمان محیط زیست به کمیسیون اصل 90 گفت: شکایت من از ابتکار شکایت شخصی نیست بلکه شکایت عمومی است چرا که رئیس سازمان محیط زیست در بحث ریزگردها اقدام مناسبی انجام نداده است و عدم انجام صحیح برنامه ها از سوی رئیس سازمان محیط زیست جان مردم را به خطر انداخته است.
نماینده مردم خوزستان نحوه برخورد رئیس سازمان محیط زیست  با بحث ریزگرد ها، معامله با وزارت نفت بر سر جان مردم ایران و  خوزستان، سکوت دررابطه با انتقال آب کارون در سرچشمه ها ، خشک شدن تالاب‌ها از جمله محورهای شکایت از ابتکار برشمرد.

وی در ادامه افزود: از زمانی که ابتکار ریاست سازمان محیط زیست را بر عهده گرفت وسعت هورالعظیم از 155 هکتار به 20 هکتار کاهش یافته است.

نماینده مردم خوزستان در ادامه در رابطه با سفر اخیر ابتکار به خوزستان نیز گفت: سفرهای ابتکار فرمالیته است و تنها می آید می رود و کاری انجام نمی دهد.

نائب الرئیس کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی گفت: مستندات و مدارک خود را همراه با نامه شکایت به کمیسیون اصل 90 تحویل داده ام.

مرجع/ خبرگزاری دانشجو

:
:
:
آخرین اخبار