تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۹۰۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری: به ویسی گفتم خودت را به من گره نزن
مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان گفت: به ویسی گفته‌ام حرفه اصلی تو فوتبال است و گره زدن خودت به من، درست نیست.

فاضل بختیاری در خصوص ادامه حضورش در باشگاه برای انجام کارهای عقب‌افتاده، اظهاركرد: روال کار این است كه وقتی كسی از كارش استعفا می​دهد، بماند و كارهای مربوط به گذشته را انجام دهد. فرد وقتی استعفا می​دهد كه قهر نمی​كند بلکه استعفا به این معنی است كه آن فرد در مورد آینده تصمیم​گیری نمی​كند ولی در مورد گذشته پاسخگو است و بر همین اساس من فعلا هستم و كارهای مربوط به فصل گذشته را انجام می​دهم.

وی درباره این صحبت مدیركل ورزش و جوانان خوزستان كه با بختیاری صحبت خواهم كرد تا او دوباره برگردد؟ گفت: آقای کیانی‌زاده لطف دارد ولی این تصمیم برگشت​پذیر نیست، چرا كه سلامت خودم نیز مطرح است. من پیش از این‌كه به صورت كتبی استعفایم را بدهم، رایزنی كردم و نظر هیات مدیره را به صورت شفاهی جلب كردم و آن‌ها هم گفتند که استعفایت را بنویس تا ببینیم چه كار می​شود كرد و بعد من شروع به نگارش استعفایم كردم. به هر حال من از فوتبال خسته شده​ام، از جنس فوتبال نیستم و برای این كار ساخته نشده​ام، نه این‌كه بهتر از آن هستم، خیر منظور من این است كه من طاقت نمی​آورم چرا كه تیم می​بَرد یا می​بازد، مشكلاتی به وجود می‌آید.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان افزود: هر زمان كه تیم می​بازد افراد مختلفی تماس می​گیرند و می‌گویند این چه تیمی است كه درست كرده​ای؟ پس برای كی و چه چیزی باید ماند؟ به هر حال 16 تیم در لیگ حضور دارند و درنهایت دو تیم سقوط می​كنند و یك تیم هم به پلی​آف می​رود و این طبیعت فوتبال است و نمی​شود با آن كاری كرد.

وی افزود: حتی این امكان هم وجود دارد كه یك روز هم استقلال و پرسپولیس سقوط كنند و مگر فصل گذشته پرسپولیس در لبه خطر قرار نگرفت؟ به هر حال نمی​شود هر اتفاقی که افتاد را به مدیرعامل باشگاه نسبت داد و به او گفت انتخاب و نظارت نداشته​ای.

بختیاری تصریح کرد: این​ها، واقعیت​های بخشی از زشتی​های فوتبال است و كسی هم جلوی آن را نمی‌گیرد، البته به نظرم اگر اراده​ای باشد می​توان جلوی آن را گرفت و هر كاری، شدنی است. اصحاب رسانه نوشتند كه بازیكنان میلیاردی پول می​گیرند و من نمی​گویم كه نمی​گیرند ولی آیا می​آیند درآمد یك پیمانكار یا طلافروش را هم حساب كنند و یا این‌که آن‌ها هم حساب پس می​دهند؟ در حالی كه روی فوتبال زوم شده است و در مورد آن بزرگنمایی صورت می​گیرد.

وی افزود: البته برخی از همكاران ما آن‌قدر قیمت​ها را بالا برده​اند كه دیگر نمی​توانند آن را پایین آورند. من پیشنهاد می​كنم اگر می‌خواهند فوتبال را درست كنند، لفظ حرفه​ای آن را بردارند و مثالی است كه می‌گوید "از طلا گشتن پشيمان گشته‌ايم، مرحمت فرموده ما را مس کنيد" و به نظرم فوتبال به آماتور برگردد تا قرارداد‌ها 20، 30 یا 40 میلیون تومان شود و آن موقع است که دیگر در آن دلالی و واسطه​گری نیست و افراد دلسوز می​آیند و كار می​كنند و این باعث می​شود، شاهد فوتبالی باشیم كه در دهه‌های 60 و 70 می​دیدیم؛ فوتبالی زیبا، تماشاگرپسند و جوانمردانه.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان گفت: بنابراین با این شرایط من با خودم فكر می​كنم كه یك كار بیهوده در حال انجام است، پس من سنخیتی با این كار بیهوده ندارم. همین الان هم نفرات بسیاری برای این‌که مدیرعامل باشگاه شوند، صف كشیده​اند.

وی درباره این گفته ویسی که اگر بختیاری نباشد من هم نمی‌مانم، گفت: جلسه​ای با ویسی داشتم كه به او گفتم كار من فوتبال نیست و باید به دنبال رشته و كار خودم كه در این سال‌ها به آن پرداخته​ام، بروم، ولی كار و حرفه اصلی تو فوتبال است و اگر بخواهی خودت را به من گره بزنی، درست نیست. اگر من از شما حمایت كردم، وظیفه​ام بوده است و من از شخص شما حمایت نكردم، بلكه از تفكرات شما حمایت كردم و همین هم باعث شد که تیم بماند؛ هرچند خیلی​ها به نحوه‌ی ماندن ما در لیگ خرده گرفته ولی مهم این است كه ماندیم. در هر صورت ویسی با حرف​های من متقاعد شد و با توجه به این‌كه من همین​قدر برای برنامه​ریزی توان دارم، باید بروم تا فردی بیاید كه اگر دوست داشت با ویسی كار كند، او را هدایت و بهتر حمایت كند
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار