تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۹۲۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
ملوانان آبادانی بیکار شده‌اند / دولت برای تامین سوخت شناورها چاره‌اندیشی کند
فعالیت تمام شناورهای چوبی در آبادان، اروندکنار و چوئبده به دلیل گرانی سوخت متوقف شده و ملوانان و جوانان این منطقه دست از کار کشیده‌اند و بیکار مانده‌اند
نایب رئیس کمیسیون انرِِژی مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت تمام شناورهای چوبی در آبادان، اروندکنار و چوئبده به دلیل گرانی سوخت متوقف شده و ملوانان و جوانان این منطقه دست از کار کشیده‌اند و بیکار مانده‌اند.

محمدسعید انصاری امروز اظهار کرد: گران شدن سوخت و به تبع آن بالا رفتن هزینه حمل و نقل باعث شده که صاحبان شناوران چوبی نتوانند به فعالیت خود در مسیر بنادر آبادان، چوئبده و اروندکنار به کشورهای امارات و کویت ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: گرانی سوخت حتی لنج‌های صیادی را نیز زمین‌گیر کرده است و صیادان به دلیل بالا رفتن هزینه‌ها دیگر اشتیاقی به فعالیت خود ندارند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر تمام شناورها در بنادر یاد شده لنگر انداخته‌اند و هیچ فعالیتی ندارند و این موضوع باعث شده خانواده زیادی دچار مشکل اقتصادی شوند.

وی با اشاره به مخاطرات توقف این شناورها در بنادر گفت: کوچکترین بی‌احتیاطی باعث آتش سوزی می‌شود که به تبع آن مالکان هستی خود را از دست خواهند داد.

نایب رئیس کمیسیون انرِِژی مجلس افزود: انتظار داریم وزارت نفت برای رفع مشکل یک راه کار منطقی و عقلانی در نظر بگیرد و هر چه زودتر مردم محروم این منطقه را از مشکل بیکاری و بلاتکلیفی برهاند.

انصاری گفت: استاندار خوزستان باید هر چه زودتر با تشکیل جلسه‌ای موضوع توقف فعالیت شناورها در سواحل جنوب خوزستان را بررسی و چاره یابی کند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهنام خادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
1
1
واقعا ادم ناراحت میشه وقتی یکم خاک تهران رسید امدن طرح ترسیب کربن در 70 هزار هکتار اراضی بیابانی اش اجرا شد همین الان شبکه خبر زیر نویس کرده . مردم خوزستان خاک ندارن الحمدا.... امده اتوبان 150 کیلومتری 10 بانده زدن برای تهران به قزوین و سمنان الحمدا... خوزستان جاده هفتکل باغملک اتوبانه و هیچ کشته نمیده . ای کاش نماینده ای بود که مظلومیت این خطه رو بگه ای کاش ....
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
2
سلام درود به جناب اقای انصاری نایب رییس محترم کمیسیون انرژی خدا پدر مادرت بیامرزه احسنت
:
:
:
آخرین اخبار