تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۹۲۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برقراری پروازهای خارجی اقتصاد آبادان را رونق بخشید
فرمانده منطقه انتظامی شهرستان آبادان با تاکید بر همکاری دوجانبه در کاهش تشریفات گذرنامه در فرودگاه آبادان گفت: برقراری این پروازها، تحول مثبتی در شرایط اقتصادی شهرستان ایجاد کرد.

سرهنگ حسین کهیایی چهارشنبه در دیدار با مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان افزود: با توجه به گسترش پروازها در فرودگاه به خصوص پروازهای خارجی در نیمه دوم سال 93 در این فرودگاه، اداره گذرنامه فعالیت مستمری در فرودگاه دارد تا مسافران دغدغه ای برای تردد نداشته باشند.

وی اظهار داشت: وجود منطقه آزاد اروند، موقعیتی ویژه و عاملی برای رونق کسب و کار و توسعه تجارت در شهرستان آبادان و استان خوزستان است.

محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان نیز در این نشست با تجلیل از همکاری اداره گذرنامه آبادان از ابتدای برقراری پرواز خارجی شارجه و کویت در فرودگاه، گفت:ادامه فعالیت شرکت هواپیمایی ایرعربیه در فرودگاه با همکاری دستگاه های مسئول نظیر گمرک، گذرنامه، بانک ملی و دیگر دستگاه ها امکانپذیر است.

وی افزود: انجام به موقع تشریفات گذرنامه در زمان پرواز، عامل مهمی در ارتقاء سطح رضایتمندی مسافران خارجی است.

مدیر فرودگاه آبادان گفت: به منظور ارتقا سطح خدمات رسانی و افزایش کیفیت سالن پروازهای خارجی فرودگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند بهسازی شد.

وی افزود: این طرح همچنان ادامه دارد و این اقدام علاوه بر رضایتمندی مسافرین ورودی ،افزایش کیفیت نظارت موجب تسریع در فرایند ورودو خروج مسافرین خواهد شد.

سال گذشته در 80 پرواز خارجی بیش از شش هزار مسافر و حدود 74 تن بار در مسیر آبادان شارجه و بالعکس جا بجا شد.

فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان با همکاری شرکت هواپیمایی ایر عربیه را با سه پرواز هفتگی در مسیر شارجه آبادان شارجه و با دو پرواز به کشور کویت برقرار کرده است.

رونق در اقتصاد شهری، حمل و نقل شهری و بین شهری و افزایش نرخ اشتغال در بخش های حمل و نقل و هتلداری از عوامل رونق بخش اقتصاد شهرستان شمرده می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار