تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۹۲۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیدواریم دانش اموزان به رشته ریاضی گرایش پیدا کنند
معاون آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار دانش آموز دبستانی در مدارس خوزستان ثبت نام کردند که با توجه به این روند تا دهم تیرماه بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان در مدارس ثبت نام می‌کنند.

جمشید کمایی  اظهار داشت: ثبت نام دانشجویان ابتدایی در اهواز از ابتدای خردادماه امسال آغاز و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: در بخش ابتدایی تاکنون بیش از 300 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که براساس پیش بینی ما تا روز دهم تیرماه بیش از 90 درصد دانش اموزان ابتدایی در مدارس خوزستان ثبت نام می‌کنند.

معاون آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت نام دانش اموزان متوسطه در خوزستان از روز گذشته اغاز شده و تا پایان تیرماه دانش اموزان این مقطع مهلت نام نویسی دارند.

وی بیان کرد: متأسفانه در خوزستان گرایش بیشتر دانش اموزان به سمت رشته‌های علوم تجربی و علوم انسانی است که با توجه به صنعتی بودن استان خوزستان با این روند این دانش اموزان پس از فارغ التحصیلی به مشکلات بیچاری دچار شوند.

کمایی با بیان اینکه رشته ریاضی فیزیک سومین رشته انتخابی دانش اموزان خوزستانی است، عنوان کرد: امیدواریم امسال دانش اموزان به رشته ریاضی و فنی و حرفه ای گرایش پیدا کنند تا از نظر مهندسی بتوانیم در آینده نیاز استان را برطرف کنیم.

وی درباره میزان امکانات در دبیرستان‎های خوزستان اظهار داشت: از نظر امکانات با مشکلاتی مواجه هستیم اما با مدیریت صحیح می‌توانیم مشکلات را مدیریت و کاهش دهیم.

مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
2
وقتی برای مهندسا کار نیست ثبت نام کنن ریاضی که چی بشه؟
:
:
:
آخرین اخبار