تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۹۲۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان خارجی با پرسپولیس توافق کردند اما بی‌خبر از تهران رفتند
سرپرست باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم خواست به مقایسه عملکرد سرخپوشان با دیگر باشگاه‌ها در فصل نقل‌وانتقالات نپردازند.

علی‌اکبر طاهری در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: در رابطه با فعالیتی که اکنون باشگاه باید داشته باشد، باید بگویم که طبق معمول در فصل مذاکره هستیم. یکسری بازیکنان آزاد هستند که باید با آنها مذاکره کنیم و یکسری بازیکنان هم با ما قرارداد دارند که نیازی به مذاکره نیست.

در حال مذاکره با بازیکنان موردنظر برانکو هستیم
وی ادامه داد: طبق لیستی که برانکو ایوانکوویچ به ما داده است در حال مذاکره با بازیکنان هستیم. یکسری از این بازیکنان هم آزاد هستند و مشکلی برای مذاکره نیست اما برخی از آنها با باشگاه‌های خود قرارداد دارند. برای این بازیکنان هم آلترناتیوهایی خواهیم داشت و به دنبال جایگزین آنها می‌گردیم. امروز هم با بازیکنانی که به باشگاه آمدند مذاکرات خوبی داشتیم و به تفاهم قطعی رسیدیم اما چون آخر وقت روز پنجشنبه بود کار به امضای قرارداد نکشید و این مسئله را به فردا موکول کردیم.

بحث ما روی متمم‌های قرارداد طارمی بود
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه با سرگئی پاشنکو و کمال کامیابی‌نیا به توافق رسیده است درباره روند مذاکره با وکیل مهدی طارمی که امروز در باشگاه حاضر شده بود، گفت:‌ این بازیکن یکسری متمم در قراردادش بود که ما روی این مسائل بحث داشتیم اما در نهایت به توافق رسیدیم، چراکه مدیریت قبلی باشگاه پای این متمم‌ها را امضا کرده بود و این موضوع برای ما قابل احترام است. به همین دلیل متمم‌ها را قبول کردیم و قرار شد طارمی به زودی خود را به برانکو معرفی کند. این اتفاق هم فکر می‌کنم تا شنبه رقم بخورد.

هواداران، پرسپولیس را با سایر باشگاه‌ها مقایسه نکنند
طاهری درباره اینکه برخی هواداران نگران وضعیت پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات هستند و به همین دلیل امروز (پنجشنبه) مقابل باشگاه تجمع کردند، خاطرنشان کرد: هواداران نباید به این شکل برخورد کنند و باشگاه پرسپولیس را با سایر باشگاه‌ها مقایسه کنند. اینکه مثلاً طبق آمار ما چند بازیکن گرفتیم یا باشگاه دیگر چند بازیکن گرفته است مقایسه درستی نیست. ما تا پایان این ماه فرصت داریم که بازیکن بگیریم و اکنون هم روی لیست سرمربی تیم‌مان کار می‌کنیم. شاید بازیکنان مورد نیاز سرمربی ما کمتر از باشگاه‌های دیگر باشند.

برای شادی دل هواداران آمده‌ایم
وی خاطر نشان کرد: شاید در باشگاه‌های دیگر جذب پنج شش بازیکن در برنامه باشد اما ما نیاز به این تعداد بازیکن نداشته باشیم. این موضوع نیاز به بررسی دارد و ما باید با افرادی که کاندیدای حضور در پرسپولیس هستند، مذاکره کنیم. ضمن اینکه در خصوص دو بازیکن خارجی هم که به ایران آمدند و با ما مذاکره کردند، برخی رسانه‌ها اخباری خلاف واقع را نوشتند که این اخبار باعث دل شکستگی هواداران می‌شود. ما برای شاد کردن دل این هواداران که سرمایه باشگاه هستند آمده‌ایم و اخباری که در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود باعث می‌شود اتفاق دیگری رقم بخورد. باید بگویم در مذاکراتی که ما با این بازیکنان اهل کرواسی داشتیم شرایط مهیا نبود و آنها بازیکنانی بودند که تیم‌های‌شان این فصل به دسته پایین‌تر سقوط کرده است.

بازیکنان خارجی بی‌خبر از تهران رفتند
طاهری درباره عدم جذب این دو بازیکن خارجی اضافه کرد: ما با کارگزار آنها صحبت کردیم و حتی به توافق نیز رسیدیم. با توجه به اینکه سرمربی تیم روی آنها نظر مثبت داشت، توافق کردیم قراردادشان ۲۵۰ هزار یورو باشد. حتی آپشن‌هایی را نیز در نظر داشتیم که عملی کنیم اما این بازیکنان بی‌خبر از تهران رفتند. این بازیکنان اطلاعات غطلی به برانکو داده بودند و آنگونه که سرمربی تیم به ما اعلام کرد، آنها متوجه منظور ما نشده بودند.

تمرکز من و هیئت مدیره روی نقل‌وانتقالات است
وی ادامه داد: از هفته گذشته که هیئت مدیره اولین جلسه خود را تشکیل داده، در حال پیگیری مسائل مالی باشگاه هستیم. در واقع به رغم تعهداتی که باشگاه در بخش‌های مختلف دارد، تمرکز من و هیئت مدیره روی نقل‌وانتقالات است تا تیم خوبی را برای فصل جدید آماده کنیم.

ملزم به رعایت آن چیزی هستیم که سازمان لیگ ابلاغ می‌کند
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا ممکن است امسال نیز همچون سال گذشته برخی از ستاره‌های تیم به دلیل سقف قرارداد در پرسپولیس نمانند، عنوان کرد: ماجرا به آن شکلی که مطرح شده، نبوده است. سرمربی وقت در جلسه هیئت مدیره در ابتدای فصل گذشته گفت که برخی از بازیکنان قبل از جام جهانی قرارد جدید خود را با باشگاه دیگری منعقد کرده‌اند و جدایی‌شان حتمی است. بنابراین جدایی آنها به دلیل سقف قرارداد و اینگونه مسائل نبود. بیان این مسائل باعث دل‌شکستگی هواداران می شود. سقف قرارداد یک عرفی است که متناسب با فضای فوتبال، لیگ و تیم در نظر گرفته می‌شود و ما نیز ملزم به رعایت آن چیزی هستیم که سازمان لیگ ابلاغ می‌کند.

در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم اسپانسر خوبی را جذب کنیم
طاهری در خصوص موضوع اسپانسر باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه باید درآمد داشته باشد و بتواند هزینه کند. پولی که به بازیکن و کارمندان و سایر عوامل باشگاه داده می‌شود، بخشی از این تعهدات است. ما در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم اسپانسر خوبی را جذب کرده و تعهدات‌مان را در طول فصل عملی کنیم.

حسینی بازیکن ارزنده‌ای است اما باید ببینیم که سرمربی چه چیزی می‌خواهد
وی درباره موضوع جذب سیدجلال حسینی اظهار داشت: باشگاه ارکان خودش را دارد و هر کسی نیز باید در جایگاه خودش باشد. لیست بازیکنان براساس نظر سرمربی تیم و البته تعامل او با مربیان داده می‌شود. حسینی بازیکن خوب و ارزنده‌ای است اما باید ببینیم که سرمربی چه چیزی می‌خواهد. شاید یک بازیکن با تاکتیک سرمربی منطبق نباشد. این مسئله البته ربطی به بد یا خوب بودن بازیکن ندارد.

ادینیو بازیکن خوبی است و ما می‌توانیم از او استفاده کنیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به موضوع جذب ادینیو گفت: این بحث‌ها که روی بازیکنان در هر پستی صورت می‌گیرد، همواره در باشگاه در حال بازنگری است. در واقع ما در جلسات زیادی که داریم براساس شرایطی که وجود دارد مذاکره می‌کنیم. ادینیو بازیکن خوبی است و ما می توانیم از او استفاده کنیم.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار