تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۹۳۰۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلایه مشترکان ایذه‌ای:
اینترنت ایذه روی خط اعصاب؛ مسئولان پیگیر باشند
شهروندان ایذه‌ای از ادامه داشتن قطعی و کندی اینترنت در روزهای اخیر ابراز نارضایتی کردند.

باز هم حکایتی تکراری از خطوطی که بی‌صبرانه در انتظار یک تلنگر برای نو شدن هستند، خطوطی که هفته‌هاست در کند ذهنی حکایت همیشگی سیر می‌کند و دست مقاوم ارتعاشات هم یارای انتقال ندارد.

کندی و قطعی‌های متداول و بدون اصلاح اینترنت شهرستان ایذه علاوه بر مشکل انتقال داده مشترکان؛ صبر را از آنها ربوده و در چهار هفته گذشته تنها به امید خوب شدن در روز بعد حساب‌ها و ترافیک ماهیانه و روزانه مشترکان شارژ می‌شود، اما افسوس از این خیال خوش.

گروهی از شهروندان ایذه‌ای با اعلام نارضایتی خود از وضعیت اینترنت این شهرستان از مسئولان اداره مخابرات استان خوزستان ملتمسانه خواستار رفع مشکلات اینترنت شده‌اند.

این در حالی است که رئیس مخابرات شهرستان ایذه در مصاحبه هفته قبل خود با خبرگزاری فارس ایجاد تغییرات و تجهیز سیستم اینترنت استان را عامل این مشکلات در اینترنت دانسته بود.

*فقط شبکه اینترنت هر هفته به‌روزرسانی می‌شود؟

یکی از شهروندان ایذه‌ای با اشاره به اینکه من هفته‌های اخیر از اینترنت در چند شهر استان خوزستان استفاده کرده‌ام اظهار کرد: تنها اینترنت شهرستان ایذه و شهرهای همجوار هر روزه شاهد خرابی و قطعی است و در اکثر شهرهای استان چنین موردی را ندیده‌ام.

رضا محمدی با بیان اینکه از سال گذشته بارها چنین مشکلاتی را در اینترنت ایذه مشاهده کرده‌ایم ولی همان مشکلات همواره پابرجا بوده است افزود: نمیدانم آیا مخابرات استان خوزستان هر هفته فقط درصدد تجهیز و به‌روز رسانی شبکه و کابل‌های ایذه است؟

وی اضافه کرد: این قطعی‌ها همواره فقط در ایذه دیده شده و بی‌تفاوتی مخابرات استان خوزستان نسبت به اینترنت ایذه بسیار قابل توجیه‌تر از تعمیر هر روزه شبکه اینترنت و مخابرات است.

محمدی ادامه داد: می‌شود از هزینه‌هایی که بدون استفاده صرف خرید ترافیک ماهیانه می‌شود گذشت، ولی فشارهای عصبی و روحی که به مشترکان در اثر خرابی و کندی اینترنت به مردم وارد می‌شود نیز باید در نظر گرفته شود.

 وی در پایان گفت: از مسئولان اداره مخابرات شهرستان ایذه به‌ دلیل پاسخگویی و رفتار مناسب با مشتریان و توجیه صحیح آنها تشکر می‌کنم، ولی امیدوارم مخابرات استان خوزستان نیز به حقوق مشترکان ایذه‌ای خود احترام گذاشته و برای جلب رضایت آنها کاستی‌ها و مشکلات اینترنت را بر‌طرف کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اینترنت ، ایذه
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد امین حیات مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
1
اینترنت تو کل ایران مشکل دارد ویکی از ایرادهای اساسی ان سرعت پایین ان است.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
0
مشکل انتن دهی رو حل شده که به فکر اینترنت باشن .. والا
حسام الدين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
1
تنها راهنمايي پشتيبان :
مودم رو خاموش و روشن كن :))
:
:
:
آخرین اخبار