تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۹۳۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجم سابق استقلال: من استقلالی نیستم!
مهاجم سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: از جان و دلم برای پرسپولیس بازی کردم اما مانده‌ام چرا هواداران این تیم به من می‌گویند استقلالی.

من استقلالی نیستم!

سید مهدی سید صالحی که امروز برای رسیدگی به امور اداری به باشگاه پرسپولیس رفته بود با انتقاد به هواداران این تیم که امروز در جلوی باشگاه پرسپولیس تجمع کرده‌اند گفت: چرا به من می‌گویند استقلالی؟ من ۲۶ بازی برای پرسپولیس انجام دادم و این حرفها حق من نبود.

وی در مورد اینکه برای انجام چه کاری به پرسپولیس آمده است گفت: یک برگه در اختیار امور بین الملل باشگاه پرسپولیس قرار دادم و پس از دو هفته برای رسیدگی به آن آمدم.

سید صالحی با اعتراض دوباره به انتقادات هواداران گفت: غیرتم را برای پرسپولیس نشان دادم و همه می‌دانند که از جان و دل برای این تیم مایه گذاشتم و زمانی که از این تیم رفتم، پرسپولیس دوم ایران بود.

وی افزود: این سوالات را از آنهایی بپرسید که هر سال می‌آیند و می‌روند و هیچ تاثیری هم در این تیم ندارند. من که نان قلب و بازویم را می‌خورم و این صحبت‌ها به من نمی‌چسبد.

مهاجم سابق پرسپولیس افزود: از صدقه سر مرتضی علی در بهترین تیم‌های ایران بدون حاشیه و پارتی، بازی کردم. سال گذشته نیز وقتی دیدم در تیم سایپا عزتم در حال از بین رفتن است به استقلال خوزستان رفتم و برای این تیم ۷ گل زدم و در نهایت هم استقلال در لیگ ماند.

وی یادآور شد: امروز هم کار داشتم آمدم دنبال زد و بند و این صحبت‌ها نیستم و روزی که فوتبالم تمام شود مطمئن باشید خودم خواهم رفت چرا که هر بازیکن باید روزی از میادین خداحافظی کند.

سید صالحی گفت: هیچ گاه دنبال این مسائل نبودم یک زمان بهترین گلزن ایران بودم و خدا را شکر می‌کنم که برای زن و بچه‌ام پول حلال می‌برم.
مرجع / اقتصادآنلاین
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباس مافی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
0
آقا شما را به خدا اینقدر این بازیکن ها را در فصل نقل وانتقالات بزرگ نکنید .هیچ شخصی بالاتر از اسم باشگاههای استقلال ‌و پرسپولیس نیست اینها اگر پیراهنهای این دو تیم را بر تن نکنند هیچ کس اینها را نمیشناسد فقط در بحبوحه فصل نقل و انتقالات است که امثال این آقایان از آب گل آلود ماهی میگیرند ولشان کنید
:
:
:
آخرین اخبار