تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۹۳۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سید مهدی رحمتی را جذب می‌کنیم
مظلومی در مورد جذب سیدمهدی رحمتی گفت:‌ سید مهدی رحمتی را جذب می‌کنیم و بعد در مورد دو دروازه‌بان دیگر تصمیم‌گیری می‌کنیم آنها با ما قرارداد دارند و اکنون در تمرینات شرکت می‌کنند زیرا باید به تعهدات خود عمل کنند. در نهایت تصمیم نهایی را ما می‌گیریم.

اظهارت مظلومی درمورد عنایتی و صادقی

پرویز مظلومی در اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران گفت: با توکل به خدا کارمان را از امروز شروع می‌کنیم و امیدوارم کمک بشود تا تیم در آرامش کار کند و آرام آرام بازیکنان را جذب می‌کنیم. در چند روز اخیر تمرینات جدی نیست و باید بازیکنان را جمع کنیم.

وی افزود: اولین اردو را در کردان کرج برگزار می‌کنیم و فقط اردوی داخلی داریم و برگزاری اردو خارجی وقت تلف کردن و هزینه زیادی است.

مظلومی ادامه داد: سلیقه‌ها مختلف است در این چند روز هواداران استقلال پیشنهادهای زیادی در مورد جذب بازیکن به من داده‌اند اما در بازار نقل و انتقالات نیستند تا ببینند چه خبر است؟ دست روی هر بازیکنی که می‌گذاریم یا با باشگاه قرارداد دارد یا مشکلاتی وجود دارد به سختی می‌توان بازیکنی جذب کرد.

کمیته نقل و انتقالات و مدیریت باشگاه شبانه‌روز وقت گذاشتند تا تیم خوبی ببندیم یک تیمی که مورد نظر و مطلوب هواداران باشد.

سرمربی استقلال در مورد معرفی کادر فنی خود گفت: افرادی که اکنون در تمرین حضور دارند کادر فنی ما هستند کادری که از پیشکسوتان باشگاه هستند و برخی از آنها جوان و آینده‌دارند. سیروس دین‌محمدی از مربیان سازنده است که می‌تواند در جذب بازیکنان پایه به ما کمک کند، محمود نوازی آنالیزور است و از پیشکسوتان باشگاه است،‌ مجید صالح که بود، تراب‌پور هم مربی دروازه‌بانی است. قربانعلی‌پور مربی بدنساز است. کادر خوب و هماهنگی جمع کردیم.

وی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی و همکاری با او گفت: فرهاد مشاور ماست و هر کمکی که از دستش بر بیاید به ما می‌کند او کنار ما خواهد بود و وقتی گرفتاری شغلی‌اش کمتر شود بیشتر کنار ما حضور دارد.

مظلومی در مورد جذب سیدمهدی رحمتی گفت:‌ سید مهدی رحمتی را جذب می‌کنیم و بعد در مورد دو دروازه‌بان دیگر تصمیم‌گیری می‌کنیم آنها با ما قرارداد دارند و اکنون در تمرینات شرکت می‌کنند زیرا باید به تعهدات خود عمل کنند. در نهایت تصمیم نهایی را ما می‌گیریم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت امیرحسین صادقی و رضا عنایتی گفت: آنها از پیشکسوتان استقلال هستند اما من شرایط خودم را به همه بازیکنان گفته‌ام. با همه بازیکنان بزرگ هم صحبت کرده‌ام و به همه گفته‌ام هیچکس فیکس نیست، به صادقی و به رضا عنایتی نه گفته‌ایم شما را می‌خواهیم و نه گفته‌ایم نمی‌خواهیم و برویم. همه بازیکنان باید خودشان را ثابت کنند تا به ترکیب ۱۱ یا ۱۸ نفره برسند. ما بازیکنان جوان خوبی هم جذب کرده‌ایم و می‌خواهیم با جذب بازیکنان زیر ۲۳ سال تیم خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه حضور عنایتی و صادقی در استقلال مشروط است،‌ گفت: اینها عزیز و بزرگ ما هستند بگذارید احترام و شخصیت آنها حفظ شود. ما نه به آنها گفته‌ایم بروند و نه گفته‌ایم بیایند.

مظلومی در مورد برنامه‌های استقلال گفت:‌ در کردان کرج اردوی آماده‌سازی برگزار می‌کنیم ریز تمرینات ما تا روز مسابقه مشخص است. بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه کار سختی در پیش دارد، گفت: بله کار سخت است اما من به تنهایی نمی‌توانم کار کنم. باید سلیقه‌ها را کنار بگذارید یک روز شخص دیگری در استقلال بود و اکنون من در استقلال هستم. بحث مظلومی یا مظلومی‌ها نیست اگر افرادی شخص را دوست دارند بگویند که ما استقلالی نیستیم. از همه هم تشکر می‌کنم که تیم را حمایت می‌کنند این تیم مال هواداران است. مظلومی اگر یک روز هم در باشگاه باشد برای موفقیت تیم تلاش خواهد کرد.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار