تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۹۳۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زیباترین سلفی‌های یک آقازاده+تصاویر
عکس‌های سلفی نیز این روزها رواج بسیاری یافته و هرکسی در گوشه‌ای از فضای مجازی اگر تمایلی به انتشار تصاویر خود داشته باشد، این نوع عکس بخش قابل توجهی از این تصاویر را به خود اختصاص می‌دهد.
زیباترین سلفی‌های یک آقازاده+تصاویر

 شهید «جهاد مغنیه» فرزند فرمانده قهرمان حزب‌الله لبنان است، او چندی پیش به همراه چند تن از اعضای حزب الله لبنان و یک فرمانده ایرانی در جریان یک حمله موشکی از جانب رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. بخشی از شهرت جهاد به خاطر پدرش عماد مغنیه است. این فرزند در خانواده‌ای رشد پیدا کرده است که اعضای بسیاری از آن در راه مقاومت اسلامی نقش ارزنده‌ای ایفا کرده‌ و در همین مسیر نیز به شهادت رسیده‌اند. مقاومت در این خانواده سنت حسنه‌ای است که در خون پدران او نیز وجود داشته است.

«عماد فایز مغنیه» مشهور به "حاج رضوان" معاون جهادی حزب الله لبنان بود، عموی او حجت‌الاسلام و المسلمین جواد مغنیه از علما و برجستگان شیعه در لبنان است او در بهمن ماه 1386 در منطقه کفرسوسه سوریه به دنبال انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده، توسط سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. از عماد مغنیه به عنوان مغز متفکر به اسارت در آوردن سربازان رژیم صهیونیستی در تابستان سال 1385 و همچنین فرمانده جنگ 33 روزه رزمندگان مقاومت اسلامی علیه تهاجم همه جانبه اسرائیل نامبرده می‌شود. سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پس از شهادت مغنیه گفت: «خون حاج عماد مغنیه موجودیت اسرائیل را نابود می کند». به این ترتیب مردم دریافتند «حاج رضوان» همان رئیس شورای جهادی و فرمانده نظامی مقاومت و عقل متفکری است که پیروزی های مقاومت را به ثمر می‌نشاند، نصرالله از او تحت عنوان فرمانده دو پیروزی بزرگ یاد کرد. خانواده وی متشکل از پدر، مادر و جهاد و فؤاد دو برادر وی بود که هر دوی آنها قبل از شهید عماد مغنیه به شهادت رسیدند و «جهاد» نیز به نام یکی از عموهای خود که در یازدهم رمضان به شهادت رسید، نام‌گذاری شد.

مادر این شهید بزرگوار در مورد رابطه او با دو برادر شهیدش یعنی جهاد و فؤاد گفت: در سال 1982 جهاد برای مبارزان جنوب لبنان سلاح می برد و به همین دلیل نام او به فهرست افراد تحت تعقیب اسرائیل افزوده شد و دیگر به جنوب نرفت و در ماه مبارک رمضان همان سال در جریان تلاش برای بیرون آوردن اجساد و نجات مجروجان در منطقه بئر العبد (ضاحیه جنوبی) به شهادت رسید. آن زمان منزل محمد حسین فضل الله از سوی شبه نظامیان جعجع هدف حمله هوایی قرار گرفت تا جایی که این حمله که نیم ساعت ادامه داشت شهادت 90 نفر از جمله جهاد را به دنبال داشت  و خدا را سپاس که او نیز از بنیانگذاران  مقاومت و حامیان آن بود. اما شهید فؤاد در مقابله با حمله صهیونیستی به شهرک کفرا در جنوب لبنان شرکت داشت در این حمله «زهیر شحاده» و «دیرانی» برادر حاج مصطفی به شهادت رسیدند. اما فواد در اثر انفجار بسته انفجاری که اسرائیل در مقابل محل کار او در ضاحیه کار گذاشته بود، به فیض شهادت نائل شد.

رژیم صهیونیستی در سال 1996 طرح ترور رسمی و اعلام شده‌ای را برضد حاج عماد در بیروت به اجرا گذاشت که برادر وی فواد در آن عملیات تروریستی به شهادت رسید.

شهید جهاد مغنیه مدت‌هاست که به قهرمان نسل امروز بدل شده است، قهرمانی که هنوز عکس‌هایش دست به دست می‌چرخد و هنوز هم هرجا نامی از شهادت باشد، نام شهید جوان حزب‌الله نیز در صدر آن می‌درخشد. با وجود آنکه مدتی از شهادت او می‌گذرد، هنوز صفحات بسیاری در شبکه‌های مجازی به صورت خودجوش با نام او حیات دارند و تصاویر مختلفی از او را منتشر می‌کنند.

عکس‌های سلفی نیز این روزها رواج بسیاری یافته و هرکسی در گوشه‌ای از فضای مجازی اگر تمایلی به انتشار تصاویر خود داشته باشد، عکس‌های سلفی بخش قابل توجهی از این تصاویر را به خود اختصاص می‌دهد. شهید جهاد مغنیه نیز مانند جوانان دیگر چندین عکس سلفی از خود به جا گذاشته  است. بخشی از این عکس‌ها در ادامه می‌آید:

مرجع / اقتصادآنلاین
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پدرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
2
1
جهاد برادر عزیز ؛ما جوونای ایرانی راهت را ادامه میدهیم .....
روحت شاد
:
:
:
آخرین اخبار