تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۹۳۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت نفت موجب تخریب اراضی کشاورزی شده است / امتناع از جذب نیروهای بومی
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:شرکت نفت در بخش الوار گرمسیری موجب خشکی چشمه ها و تخریب بخش زیادی از اراضی کشاورزی شده است.

صید عیسی دارایی، نماینده مردم اندیمشک

صید عیسی دارایی روز شنبه در نشست شورای اداری اندیمشک افزود: بروز این مشکلات از سوی شرکت نفت در حالی است که بخش الوار گرمسری به شدت با کمبود منابع آب روبروست.

وی گفت: شرکت نفت در بخش الوار حفاری های زیادی انجام داده و از جذب نیروهای بومی منطقه در طرح های خود امتناع می کند.

وی به مشکلات حوزه راه نیز اشاره کرد و افزود: استان خوزستان در این بخش نیز با عقب ماندگی هایی روبروست.

نماینده اندیمشک همچنین به خدمات انجام شده در مناطق مختلف اندیمشک اشاره کرد و گفت:در بخش الوار گرمسیری اقدامات شایسته ای در بخش های مختلف انجام شده ضمن اینکه در شهرهایی چون چم گلک نیز تحول بسیار خوبی صورت گرفته است.

نماینده اندیمشک افزود:تجهیزات خوبی به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک اضافه شده و در منابع طبیعی نیز شاهد کارهای بسیار باارزش و کم نظیری بوده ایم.

وی در ادامه به مدیران دستگاههای اجرایی توصیه کرد وقت خود را صرف برنامه های شبکه های اجتماعی نکنند و بیشتر به فکر خدمت به مردم باشند.

دارایی انتخابات را فرصتی برای مشارکت حداکثری و سالم مردم دانست.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رضا از اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
1
4
بنده کارمند شرکت نفت هستم. در مورد خسارت های زیست محیطی شرکت نفت، کاملا حق با آقای دارایی است ولی در خصوص عدم جذب نیروهای بومی، حق با ایشان نیست. به طور مثال در آزمون 92 شرکت نفت که برگزار شد، قریب به 75 درصد پذیرفته شدگان، بومی خوزستان هستند که مطمئناً درصد رضایت بخشی است.
:
:
:
آخرین اخبار