تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۹۳۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولین حضور خوزستان در لیگ تیراندازی اهداف پروازی كشور
خوزستان برای اولین‌ بار در لیگ برتر تیراندازی اهداف پروازی کشور شرکت می​كند.

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان اظهاركرد: تیم منطقه آزاد اروند قرار است به عنوان نماینده استان در لیگ برتر کشور حضور پیدا کند.

وی درباره زمان برگزاری لیگ برتر کشور‏، عنوان‌کرد: لیگ اهداف پروازی، پس از ماه مبارك رمضان و با حضور هشت تیم در تهران برگزار خواهد شد.

رییس هیات تیراندازی خوزستان با بیان این‌كه خوزستان با حضور پنج تیم در لیگ​های مختلف بانوان و آقایان در سطح كشور ركورددار است، گفت: امسال خوزستان با دو تیم در لیگ دسته یک تیراندازی بانوان، یک تیم در لیگ یک تیراندازی آقایان، یک تیم در لیگ برتر تیراندازی آقایان و یک تیم در لیگ برتر اهداف پروازی کشور حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌كه تیراندازی خوزستان نسبت به گذشته پیشرفت داشته است، عنوان‌كرد: در سال 92 كه هیات را تحویل گرفتم، فقط تیم‌ ملی‌حفاری را در لیگ برتر كشور داشتیم ولی اكنون با افزایش تعداد تیم​های استان از یک تیم به پنج تیم در لیگ​های مختلف كشوری، رشد خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

محمدنیا خاطرنشان‌كرد: خوزستان برای اولین ‌بار توانست در لیگ دسته یك بانوان در جایگاه سوم قرار بگیرد، همچنین انتخاب برترین و جوان​ترین تیرانداز لیگ برتر از خوزستان و راه​یابی هشت نفر به اردوی تیم‌ملی تیراندازی آقایان و ورود یك نفر از آن‌ها به تیم‌ملی از جمله موفقیت‌هایی هستند که برای اولین‌ بار خوزستان به آن‌ها دست پیدا کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار