تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۹۳۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به انتهای کارم در تیم پرسپولیس رسیده ام
مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس گفت:هنوز درباره تصمیم امروزم با برانکو صحبت نکردم.

۸ سال بازی در پرسپولیس برایم کافی است

 حمید رضا علی عسگر در سال های اخیر به نوعی آچار فرانسه تیم بود و به جز پست دروازه تقریبا در تمام پست های زمین برای پرسپولیس به میدان رفت.

او بعد از حدود ۸ سال بازی در پرسپولیس حالا با این تیم پرطرفدار پایتخت به انتها رسیده است.

برای خود این بازیکن این خبر مانند یک شوک بود. اما وی در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره دلایل جدایی اش از این پرسپولیس به گفت و گو نشست که در زیر می آید:

*امروز به باشگاه رفتی اما مثل اینکه به نتیجه ای نرسیدی؟

امروز به باشگاه پرسپولیس رفتم و با مسئولان باشگاه صحبت کردم و به احتمال فراوان از پرسپولیس جدا خواهم شد.

*در فهرست برانکو بودی که با تو تماس گرفتند پس چطور شد به نتیجه نرسیدی؟

باشگاه اگر مرا نمی خواست با من صحبت نمی کرد و تماس نمی گرفت. مطمئنا در فهرست برانکو بودم که باشگاه با من تماس گرفت اما به خاطر مشکلات مالی از پرسپولیس جدا می شوم. در مذاکره با باشگاه اصلا به رقم سال آینده نرسیدم و قبل از صحبت در خصوص تمدید قراردادم متوجه شدم به انتهای کارم در تیم پرسپولیس رسیده ام.

*به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی تیم بهتر می دانی این شرایط در پرسپولیس و استقلال بوده است.

۸ سال در این تیم بازی و سعی کردم در این مدت با تمام وجود برای تیمم بازی کنم اما در این مدت چیزهایی را که باشگاه به من تعهد داده بود انجام نداد و شرایط زندگی ام طوری است که دیگر نمی توانم از مسائل مالی به راحتی بگذرم. من در این ۸ سال خاطرات خوبی از تیم پرسپولیس دارم اما از یک طرف هم در این مدت از لحاظ مالی خیلی متضرر شدم. در این مدت هیچ وقت اعتراضی نکردم و همه می دانند بیشترین کسی هستم که از باشگاه پرسپولیس طلب دارم.

*آیا برانکو هم از تصمیم تو مطلع است؟

وقتی باشگاه با من تماس گرفته یعنی اینکه برانکو مرا می خواهد اما هنوز درباره تصمیم امروزم با وی صحبت نکردم و ابتدا قصد دارم با برانکو صحبت کنم و سپس از تیم جدا شوم.

*یعنی احتمال دارد بعد از صحبت برانکو باز در تیم بمانی؟

قبلا در مصاحبه ای در جمع خبرنگاران گفتم ۹۰ درصد اما الان به شما می گوید صددرصد از تیم جدا خواهم شد و فکر می کنم ۸ سال بازی در پرسپولیس برایم کافی است.

*تو به عنوان یکی از قدیمی های تیم فکر نمی کنی تصمیم عجولانه ای می گیری؟

قدیمی کدام است؟ اگر پیشکسوت بودیم که باید کمی شرایط مان فرق می کرد و نباید با من اینطور صحبت می کردند. حداقل جا داشت طاهری در دفترش حضور داشت و با من صحبت می کرد. این درست که قنبرپور بزرگتر من است اما بعد از ۸ روز که منتظر ماندم با مسئولان باشگاه صحبت کنم دیگر فکر می کنم بهتر بود خود طاهری با من حرف می زد و حداقل برای من کمی وقت قائل می شد.

*حالا شاید با طاهری صحبت کنی قضیه طور دیگری رقم بخورد.

البته این را هم بگویم اینها حرف های طاهری بود که قنبرپور به من زد. ایشان مشاور اول طاهری است و وقتی صحبتی را مطرح می کنند مطمئنا از طرف خود طاهری مطرح می شود و دیگر بحثی باقی نمی ماند.

*حالا قصد داری به چه تیمی بروی؟

من تا امروز به هیچ پیشنهادم حتی فکر هم نکردم چون منتظر باشگاه پرسپولیس بودم. باید کمی با خودم تنها باشم و روی آینده ام فکر کنم و یک تصمیم درست بگیرم تا به پیشرفت فوتبالم هم کمک کند.

*آیا بعد از ۸ سال بازی در پرسپولیس قبل از جدا شدن از این تیم برای هواداران صحبتی خواهی داشت؟

الان واقعا ذهنم مشغول است اما در چند روز آینده حتما دلنوشته ای را برای هواداران خواهم نوشت و آن را برای تمام هواداران که در سرما و گرما حامی من بودند از طریق رسانه ها منتشر خواهم کرد.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار