تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۹۳۳۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های مسابقات کشتی پهلوانی خوزستان معرفی شدند
رقابت‌های انتخابی کشتی پهلوانی باشگاه‌های خوزستان با عنوان "جام رمضان” برگزار شد.

این پیکارها شب گذشته (یکشنبه) در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد و در آن 56 کشتی‌گیر از هشت شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن‌های 55 تا60 کیلوگرم، محمدحسن ایزدیاری از شوشتر به قهرمانی رسید، آرش سلیمانی از مسجدسلیمان دوم شد و رحمان محمدی و حبیب خالدی به ترتیب از مسجدسلیمان و خرمشهر، عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن70  کیلوگرم مهدی علیجانی و وحید درخور به ترتیب از شوشتر و مسجدسلیمان اول و دوم شدند و شهریار فعلی و محمدامین امیدی هر دو از بسیج اهواز، مشترکا سوم شدند.

در وزن80  کیلوگرم محمدرضا نهادی از شوشتر به نشان طلا رسید، محمد ممبینی از باغملک نایب‌قهرمان شد و سپهر رباهی از مسجدسلیمان و علی سلیمانی از بهبهان جایگاه سوم مشترک را ازآن خود کردند.

در وزن+80  کیلوگرم نیما مهمدی از مسجدسلیمان به قهرمانی رسید، یوسف نوذری از باغملک به مدال نقره دست پیدا کرد و صادق چلبی از آبادان و امیرمحمد نظرپور از مسجدسلیمان، مشترکا سوم شدند.

در رده سنی جوانان و در وزن‌های60  تا 70 کیلوگرم شهروز کرمی از خرمشهر به مدال طلا رسید، محمد عجیلی‌پور از سوسنگرد دوم شد و محمدامین گودرزی و پژمان آرمان‌مهر به ترتیب از بسیج اهواز و آبادان عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن80  کیلوگرم مسعود حسینی‌احمدفداله از شوشتر قهرمان شد، رضا ابراهیمی از گتوند به نایب‌قهرمانی رسید و  مصطفی سلیمی از خرمشهر و سجاد کرمی از آبادان، در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در وزن90  کیلوگرم عباس خادم‌حسینی از خرمشهر بر سکوی نخست قرار گرفت، مسعود غلامپور از بسیج اهواز دوم شد و فرزاد تهتمنی از گتوند و هدایت رضایی از شوشتر، مشترکا سوم شدند.

در وزن+90  کیلوگرم نیز نوید پارسایی از بهبهان به مدال طلا رسید، صادق پیکیری از شوشتر در مکان دوم ایستاد و ناجی نگراوی از بسیج اهواز سوم شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار