تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۳۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرايط براي بين‌المللي شدن فرودگاه اهواز هموار است
مديرکل فرودگاه‌هاي استان خوزستان، گفت: اقداماتي براي بين‌المللي شدن فرودگاه اهواز انجام‌شده و اميدواريم مابقي راه را هم بتوانيم با کمک و حمايت مسوولان ذي‌ربط و تلاش همکاران فرودگاهي پيش ببريم.

محمدسعيد شرفي، مديرکل فرودگاه‌هاي استان خوزستان، با بيان اين مطلب که فرودگاه اهواز به‌منظور بين‌المللي شدن تمامي راه‌ها را با موفقيت يکي پس از ديگري طي مي‌کند، اظهار داشت: با توجه به اين که هر فرودگاهي به‌منظور بين‌المللي شدن بايستي مسيري را طي کند، فرودگاه اهواز نيز مانند ديگر فرودگاه‌ها قدم‌هاي خوبي را به اين منظور برداشته است.

وي ادامه داد: تقريبا موانع و نواقصي که در فرودگاه وجود داشت و براي طي کردن مسير تا رسيدن به سطح بين‌المللي بايد آن‌ها را رفع مي‌کرد، موفق عمل کرده است، اما؛ تأييديه سازمان هواپيمايي کشوري حرف اول و آخر را در اين ميان خواهد زد.

شرفي تصريح کرد: به نظر من مواردي که باعث مي‌شد تا ما را به سطح بين‌المللي شدن نزديک کند، طي کرده‌ايم که اميدواريم مابقي راه را هم بتوانيم با کمک و حمايت مسوولان ذي‌ربط و تلاش همکاران فرودگاهي طي کنيم.

مديرکل فرودگاه‌هاي استان خوزستان با اشاره به اين که در هفته‌هاي آتي بازديدي از سوي مسوولان سازمان هواپيمايي از فرودگاه صورت مي‌گيرد، افزود: در حال حاضر فرودگاه اهواز شرايط لازم براي بين‌المللي شدن را دارد، اما؛ ما نيز همچنان پي گيري رفع موانع و رساندن فرودگاه به شرايط ايده آل را با جديت انجام مي‌دهيم.

مرجع / خبرگزاري موج
:
:
:
آخرین اخبار