تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۹۳۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
طرح ایمن‌سازی جاده های شوش با شتاب اجرا شود
فرماندار شوش با تاکید بر ایمن سازی جاده های ارتباطی شهرستان شوش گفت: ایمن سازی جاده های ارتباطی شهرستان شوش برای کاهش سوانح رانندگی ضروری است.

رضا نجاتی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان شوش افزود: به منظور کاهش سوانح رانندگی در جاده های شهرستان شوش به ویژه در مناطق روستایی باید طرح ایمن سازی جاده های مواصلاتی این شهرستان با شتاب پیگیری و اجرا شود.

وی همچنین از وجود سرعت گیرهای متعدد و غیر استاندارد در خیابانها و معابر شهری شوش انتقاد کرد و از شهرداری و اداره راهنمایی و رانندگی خواست نسبت به کارشناسی و رفع فوری سرعت گیرهای اضافی و غیر استاندارد از سطح خیابانهای شوش اقدام کنند.

فرماندار شوش به مشکلات ترافیکی شهر شوش به دلیل نبود پارکینگ مناسب اشاره کرد و خواستار فرهنگ سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شهری شد و گفت:همه دستگاهها باید برای حل مشکل ترافیک شهر وارد عمل شوند.

وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را سبب کاهش تخلفات رانندگی شد و گفت:نبود پارکینگ و بی توجهی به سهل انگاری در ساخت پارکینگ مشکلات زیادی را در شهر شوش به عنوان یک شهر توریستی موجب شده است.

نجاتی افزود:بی توجهی به مشکل ترافیک شهر شوش شایسته شهر گردشگر پذیر شوش نیست.

وی همچنین از واگذاری خودروی ون به ساکنان مناطق روستایی این شهرستان با اعطای تسهیلات از سوی صندوق کارآفرین امید خبر داد و گفت:به متقاضیان ساکن روستاهای بالای 50 خانوار در شهرستان شوش تسهیلات خرید خودروی ون واگذار می شود.

فرماندار شوش گفت:اعتبار تخصیص یافته از محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان برای هر دستگاه خودرو 750 میلیون ریال می باشد که 80 درصد مبلغ خودرو تسهیلات با سود چهار درصد وباز پرداخت شش ساله می باشد.

خط کشی معابر شهری و جاده ها ، ساماندهی ایستگاه خودروهای سواری روستائی و مینی بوس های روستایی ،ساماندهی تاکسی های درون شهری و خودروهای دوره گرد ، جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در محدوده شهر شوش و هدایت آنها به جاده کمربندی ، نصب چراغ راهنما در چهار راه بهداشت و میدان معلم و نیز چهار راه ارشاد همچنین ساماندهی طرح پارک بان از دیگر مصوبات نشست شورای ترافیک شهرستان شوش بود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شوش ، فرماندار شوش
:
:
:
آخرین اخبار