تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۹۳۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات تیراندازی خوزستان خبر داد:
رشد ورزش تیراندازی خوزستان در گرو حمایت مسوولان
رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: رشد و پیشرفت ورزش استان و به خصوص رشته تیراندازی در گرو حمایت مسوولان و رفع نیازهای جدی ورزشکاران است.

سیدسالارمحمدنیا با اشاره به حضور تیم بانوان خوزستان در رقابت های لیگ تیراندازی کشور اظهارکرد: تاکنون در بخش بانوان در رشته تراپ (اهداف پروازی) نماینده ای در لیگ های کشور نداشتیم اما با توجه به توافقنامه ای که با منطقه آزاد اروند امضا کردیم این تیم را امسال راهی رقابت های لیگ کشوری خواهیم کرد.

وی سال 94 را سال رشد و شکوفایی هیات تیراندازی استان دانست و افزود: تا دو سال گذشته خوزستان تنها یک نماینده در رقابت های لیگ کشوری داشت ولی امسال می توانیم پنج تیم را روانه رقابت های کشوری کنیم و این پیشرفت تیراندازی استان را نشان می دهد.

رییس هیات تیراندازی خوزستان ادامه داد: بخش اهداف پروازی یکی از رشته های پر طرفدار در بین ورزشکاران رشته تیر اندازی است و با تلاش هایی که در این چند سال صورت گرفت موفق شدیم برخی از کمبود امکانات را برطرف کنیم اما همچنان با نبود فضای تمرینی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: بعد از مدت ها پیگیری اکنون قرار است یک زمین مناسب را اداره ورزش و جوانان استان در شیرین شهر در اختیار ما قرار دهد تا ورزشکاران ما بتوانند تمرینات خود را به صورت مستمر انجام دهند.

محمد نیا اظهار کرد: اکنون از طریق استانداری و اداره مسکن و شهرسازی استان در حال پیگیری هستیم تا زمین مناسب تر و نزدیک تری را در اختیار ما قرار دهند.

وی حمایت مسوولان استان را در ارتقای جایگاه این رشته در کشور موثر دانست و تصریح کرد: اکنون به عنوان استانی که بیشترین تیم را در لیگ های کشوری دارد انتظار می رود مسوولان نیز در این خصوص ما را همراهی کنند.

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: اکنون تیم های ملی حفاری، هیات استان، دو تیم از آبادان و تیم تیراندازی اهداف پروازی بانوان استان از جمله تیم هایی هستند که در لیگ های کشور در دو بخش آقایان و بانوان حضور دارند و انتظار می رود در سال آینده بتوانیم به صورت جدی تر به ارتقای جایگاه تیم های استان نگاه کنیم.

وی در خصوص برگزاری رقابت های تیراندازی درماه رمضان گفت: جام رمضان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی در یازدهم تیر دراهواز با حضور تیراندازان باشگاه های اهواز برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار