تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۹۳۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرودگاه های خوزستان:
معضل فروش بلیت های چارتری در حال پیگیری است
مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: معضل فروش بلیت های چارتری با شدت و جدیت در دستور کار این فرودگاه قرار گرفته و در حال پیگیری است.

محمد سعید شرفی با اشاره به اینکه به تازگی مسافران از خرید بلیت های چارتری با قیمت گزاف شکایاتی داشتند، اظهار کرد: با پیگیری و برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان و روسای ادارات و سازمان های مختلف از جمله سازمان تعزیزات حکومتی، انجمن صنفی دفاتر فروش بلیت در خوزستان، اداره بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سعی در حل این مشکل در کمترین زمان ممکن را داریم.

شرفی گفت: نصب قیمت مصوب سازمان هواپیمایی بلیت در محل قابل رویت عموم، طراحی و تهیه فرم شکایت برای بررسی و اقدام لازم، تشکیل کمیته اجرایی کنترل و نظارت بر قیمت بلیت هواپیما، ایجاد مکان مناسب برای استقرار اعضای کمیته در پایانه فرودگاه، هماهنگی با قاضی کشیک برای استقرار در دفتر کمیته با هماهنگی نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، تلاش در راه اندازی گشت مشترک بررسی فروش بلیت در سطح شهر، تلاش در جهت قطع واسطه های پروازهای چارتری و غیره ازجمله موارد برای حل این مشکل است.

فرودگاه بین المللی اهواز دارای رتبه ترافیکی بالایی در سطح کشور است که به حدود 20 نقطه داخلی و خارجی همه روزه پرواز دارد.

سالانه حدود دو میلیون و 500 هزار مسافر از طریق فرودگاه بین المللی اهواز جابجا می شود
در فرودگاه اهواز روزانه 60 پرواز انجام می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار