تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۹۳۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد بازیکن نفت تهران را جذب کرد
تیم فولاد خوزستان سومین سهمیه لیگ برتری خود در فصل نقل و انتقالات را از تیم فوتبال نفت تهران جذب کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که این روزها در فصل نقل و انتقالان قصد دارد بازیکنان موردنظر خود را جذب کنند تاکنون تنها بازیکنانی معمولی را برای رفع نقاط ضعف خود جذب کرده است.

بر همین اساس، حسین ابراهیمی بازیکن فصل گذشته نفت تهران در ساعات پایانی دوشنبه‌شب با حضور در اردوی فولاد خوزستان با این تیم قرارداد بست تا پس از حسین مالکی و مهدی دغاغله سومین سهمیه لیگ برتری وارد شده به تیم فولاد باشد.

تیم فولاد خوزستان با توجه به سقف جذب حداکثر شش بازیکن لیگ برتری می‌تواند سه بازیکن دیگر را از تیم‌های لیگ برتری به خدمت بگیرد.

این بازیکن شمالی تا امروز منتظر بازگشت علیرضا منصوریان از سفر خارج از کشور بود ولی پس از اینکه جواب موردنظرش را از سرمربی نفت نشنید، همراه با مدیر برنامه‌های اسکوچیچ به اردوی فولاد آمد و با این تیم قرارداد بست.

همچنین تیم فوتبال فولاد خوزستان که این روزها در اردوی کرج به سر می‌برد، در نخستین دیدار تدارکاتی فصل جدید با ۶ گل به پیروزی رسید.

دراگان اسکوچیچ در هر نیمه از این مسابقه از یک ترکیب متفاوت استفاده کرد. محمد اهل شاخه،احسان تائیدی، علی‌اصغر عاشوری و بهمن جهان تیغ برای فولاد گلزنی کردند.

در نیمه دوم اسکوچیچ ترکیب فولاد خوزستان را دگرگون کرد و عملکرد شاگردانش را مشاهده کرد. فولادمردان در طول این نیمه دو بار دیگر با درخشش مهدی دغاغله و اسماعیل شریفات موفق به باز کردن دروازه تیم حریف شدند.

 فولاد در نیمه نخست با ترکیب: علیرضا سلیمی، عبدالله ناصری، محمود مطلق زاده، احسان تأییدی، محمد اهل شاخه، عارف آغاسی، عبدالله حسینی، بهمن جهان تیغ، سینا مریدی، علی اصغرعاشوری و حسین مالكی وارد میدان شد.

همچنین در نیمه دوم این با استفاده از بازیکنان باتجربه و اصلی خود به میدان رفت که در این میان، علیرضا سلیمی، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل، یوسف وكیا، امید خالدی، ماتیاس چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، هادی حبیبی نژاد، حسین مالكی و مهدی دغاغله ترکیب تیم فولاد خوزستان را تشکیل دادند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار