تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۹۳۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ستاره‌های فولاد نوین در تور استقلال خوزستان
درحالی‌که سرمربی فولاد خوزستان همه ستاره‌های فولاد نوین را از تیم خود خط زده است، آنها یکی پس از دیگری در حال رفتن به تیم‌های دیگر هستند.

تیم فولاد نوین که با اتکا به ستاره‌های بومی و جوان خود، موفق شد با اقتدار به لیگ برتر صعود کند، به علت قوانین و مقررات، امکان حضور در لیگ برتر را ندارد به همین دلیل انتظار می‌رفت ستاره‌های جوان این تیم جذب تیم اصلی فولاد خوزستان شوند ولی در کمال تعجب دراگان اسکوچیچ روی نام همه آنها که مدتی نیز در تمرینات پیش فصل فولاد شرکت کردند خط قرمز کشید.

با این کار سیاست باشگاه فولاد در راه‌اندازی تیم فولاد نوین اهواز که همانا تولید بازیکن بومی و باتجربه برای تیم اصلی است، زیر سؤال رفته است.

این در حالی است که فولاد هم‌ اکنون در حال جذب بازیکن از تیم‌های رده هفتم و هشتم لیگ دسته اولی است که فولاد نوین با اتکا به این جوانان در آن قهرمان شده بود.

گفتنی است این مسئله چندان برای هواداران فولاد قابل‌هضم نیست و با وجود این موضوع باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده که سرمربی در این خصوص اختیار تام دارد.

در همین زمینه امروز دو تن از بازیکنان فولاد نوین اهواز که از سوی اسکوچیچ نادیده گرفته‌شده بودند با حضور در باشگاه استقلال خوزستان، به این تیم اهوازی پیوستند تا در لیگ برتر برای تیم شهرشان بازی کنند. حسن بیت‌سعید و فرشاد جان‌فزا دو بازیکنی هستند که با باشگاه استقلال خوزستان به توافق نهایی دست‌یافته‌اند و برای مدت دو فصل با این بازیکنان قرارداد بست.

تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین با فرشاد سالاروند از تیم مس رفسنجان و رحیم زهیوی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به توافق رسیده و آنها را جذب کرده است.

عبدالله ویسی سرمربی خوزستانی استقلال خوزستان که امسال نیز در این تیم ماندگار شده است، قصد دارد تیمی متشکل از بازیکنانی خوزستانی را روانه رقابت‌های لیگ برتر آینده کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار