تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۹۳۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امروز تکلیف مهرداد جماعتی با باشگاه فولاد مشخص می‌شود
مهرداد جماعتی گفت: امروز برای تعیین تکلیف نهایی خود به باشگاه فولاد می‌روم تا برای ماندن در این تیم به توافق برسم ولی انتخاب اول من فولاد است.

مهرداد جماعتی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: برای سال جدید فولاد را انتخاب کرده‌ام و این تیم جزو اولویت‌های اصلی من است. اگر هم تاکنون قراردادی را با سایر باشگاه‌ها منعقد نکرده‌ام به خاطر این بود که منتظر هستم تا فولاد تکلیفم را مشخص کند.

جماعتی افزود: به هر حال به این تیم علاقه داشته و دوست دارم همچنان با آن به کار خود ادامه دهم. تاکنون دو بار برای انعقاد قرارداد به باشگاه مراجعه کردم ولی مسئولان اعلام کردند که قراردادی با من منعقد نمی‌کنند.

این بازیکن تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: دلیل این حرف مسئولان باشگاه دریافت نامه سلامتی از سوی من بود که آیا در سلامت به سر می‌برم و می‌توانم بازی کنم یا اینکه از این سلامتی بهره‌مند نیستم.

جماعتی بیان کرد: نزد چندین دکتر رفته و آنها تضمین سلامتی را به من داده‌اند. حتی دکتری که خود باشگاه آن را معرفی کرده نیز مرا معاینه کرد. به باشگاه اعلام کردم که سلامت بوده و امکان بازی را دارم ولی به هر حال در صورتی که ۴۰ یا ۵۰ درصد از بازی‌ها را برایتان انجام ندادم می‌توانید از مبلغ قراردادم کم کنید اما متأسفانه تا حالا با من همکاری نکرده‌اند.

وی عنوان کرد: امروز دوباره به باشگاه می‌روم تا تکلیف من روشن شود به هر حال باید جواب نهایی را به من اعلام کنند.

این بازیکن تیم فولاد در پاسخ به این سؤال که دلیل پیام خداحافظی‌اش در اینستاگرام چه بود، گفت: پیام خداحافظی خود را در اینستاگرام گذاشتم چون باشگاه اعلام کرد که نمی‌خواهد قراردادی با من منعقد کند و مقرر شد که رضایت‌نامه حضور در تیم دیگری را به من بدهد. ولی بعد اعلام کردند که فعلا چنین تصمیمی  ندارند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
1
انشاءالله تمدید کنی دوست داریم
:
:
:
آخرین اخبار