تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۹۳۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی شورای شهر دزفول:
پیمانکار برج طاووس دزفول نتوانست به تعهدات خود عمل کند
سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول گفت: پیمانکار حال حاضر پروژه عظیم برج طاووس این شهر نتوانست به تعهدات خود در راستای اجرای این پروژه عمل کند.

هوشنگ زلقی امروز با بیان اینکه متاسفانه پیمانکار برج طاووس نتوانست به تعهدات خود در راستای اجرای این پروژه عمل کند، اظهار کرد: پس از اینکه پیمانکار این پروژه اظهار ناتوانی کرد ما در شورای شهر نامه‌ای مبنی بر فسخ قرارداد این پیمانکار به شهرداری ابلاغ کردیم.

وی افزود: بنابراین به محض اعلام رسمی فسخ این قرارداد از سوی شهرداری، مناقصه و مزایده‌های لازم را برای جذب پیمانکار واجد شرایط برگزار می‌کنیم تا هر چه زودتر تکلیف این طرح مهم شهری روشن شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول، اجرای پروژه برج طاووس را از اولویت‌های مهم این شورا و شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: ما تا زمان عملی شدن این پروژه با تمام توان تلاش خواهیم کرد، چرا که برخی از اقدامات زیرساختی این پروژه انجام پذیرفته و از سویی اجرای این طرح گام مهمی در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری دزفول است.

زلقی در خصوص اعتبار این پروژه توضیح داد: رقم پیشنهادی پیمانکار حدود 5 هزار میلیارد ریال بود اما قطعا با روی کار آمدن پیمانکار جدید، این اعتبار تفاوت خواهد داشت چرا که هر پیمانکار با دید متفاوتی به توسعه و اجرای پروژه نگاه می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار