تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۹۳۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراهیمی: یك ثانیه هم نسبت به فولاد مردد نشدم
خرید جدید تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید یك ثانیه هم نسبت به باشگاه فولاد دچار تردید نشدم.

ابراهیمی: یك ثانیه هم نسبت به فولاد مردد نشدمحسین ابراهیمی اظهار كرد: خیلی خوشحالم كه توانسته​ام به یك استان خیلی خوب و مجموعه فولاد بپیوندم. فولاد تیمی خوب و با ریشه است و این باشگاه از امكانات و مدیریت و كادر فنی خیلی خوبی برخوردار است و امیدوارم بتوانم جواب محبت​های آن‌ها را بدهم.

وی بیان كرد: هر بازیكن گیلانی‌ای كه به خوزستان می​آید در اوایل كار با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، كار برایش كمی سخت است و نیاز به زمان دارد، ولی در هر صورت خودم فكر می​كنم كه سال موفقی برای خودم و فولاد در پیش داشته باشم و ان​شاءالله بتوانیم با فولاد مانند دو سال گذشته قهرمان لیگ برتر شویم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: صد درصد فولاد می​تواند به قهرمانی برسد، چرا كه تیم جوانی است و سال گذشته كه در نفت تهران بودم، ما هم چنین شرایطی داشتیم و حتی تا روز پایانی لیگ، از شانس قهرمانی برخوردار بودیم.

وی بیان كرد: به نظرم این‌كه یكی دو بازیكن فولاد از این تیم جدا شده​اند، دلیل نمی​شود كه بگوییم تیم ضعیف​تر می​شود، چرا كه به نظرم بازیكنانی كه جذب شده​اند، در حد نفرات قبلی هستند. البته جای بازیكنانی مانند سروش رفیعی و بختیار رحمانی را نمی​توان پر كرد اما در كل ساختار تیم حفظ شده است و مهم همین موضوع است.

ابراهیمی با بیان این‌كه با تفكرات اسكوچیچ آشنایی دارم، گفت: با كسانی كه با اسكوچیچ كار كرده​اند صحبت داشتم؛ آن‌ها هم از وی بسیار راضی بودند. من بیشتر از این‌كه با خود اسكوچیچ آشنا باشم، با نیكولیچ دستیار وی كه مربی ما در تیم‌ملی جوانان بود، آشنا هستم و فكر می​كنم تفكرات مربیان كروات نزدیك به هم است. به هر حال مهم موفقیت تیم فولاد است و ان​شاءالله به این مهم دست پیدا كنیم.

وی در ادامه درباره دوران حضورش در تیم نفت تهران، عنوان كرد: من دو سال در این تیم بودم، نفت تیم خیلی خوب و جوانی است و از مدیریت و مربی خوبی نیز بهره می​برد. جا دارد از آقای علی​پور، رییس سابق هیات مدیره این باشگاه نیز تشكر كنم، چرا كه طی این مدت خیلی به من لطف داشت و ان​شاءالله جوابگوی محبت‌های وی باشم.

این بازیكن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره این مطلب که گفته بود ”در صورتی كه منصوریان بخواهد در تركیب نفت از من استفاده كند، در این تیم می‌مانم و در غیر این صورت به فولاد می‌روم" توضیح داد: من منتظر نفت بودم و از باشگاه هم با من تماس گرفتند و به باشگاه رفتم و طی صحبتی كه با آن‌ها داشتم، گفتم كه من خیلی بحث مالی ندارم و دوست دارم بیشتر با آقای منصوریان صحبت كنم كه به من گفتند منصوریان نیست و واقعا هم این گونه بود و او به آلمان رفته بود.

وی ادامه داد: فكر می​كنم آقای منصوریان دو شب پیش به ایران برگشت و منتظر ماندم و دیدم خبری نشد و بعد به باشگاه اعلام کردم كه مذاكراتم با فولاد در حال جدی شدن است كه به من گفتند ما با شما مشكلی نداریم و من هم گفتم، من هم با آقای منصوریان مشكل خاصی ندارم و می​خواهم در حد پنج شش دقیقه با او صحبت كنم. به هر حال روز گذشته سر تمرینات نفت رفتم و یكی دو دقیقه با او صحبت كردم و قرار شد كه با من تماس بگیرد اما متاسفانه تماسی گرفته نشد و من هم تصمیمم را گرفتم و به فولاد آمدم و از این تصمیم نیز خیلی خوشحال و راضی هستم.

ابراهیمی خاطرنشان‌كرد: من به تیم خوبی آمده​ام و یك ثانیه هم در خصوص باشگاه فولاد تردید نكردم و فقط روی گرمی هوا كمی تردید داشتم. امروز نیز تست پزشكی دادم و از عصر فردا (چهارشنبه) سر تمرینات تیم حاضر خواهم شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار