تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۹۳۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزبانی رقابت های بین المللی سنگ نوردی به خوزستان رسید
رقابت های بین المللی سنگ نوردی با حضور چند نماینده از کشورهای آسیایی و اروپایی نیمه دوم امسال به میزبانی خرمشهر برگزار می شود
رییس هیات کوهنوری و صعودهای ورزشی خوزستان گفت: رقابت های بین المللی سنگ نوردی با حضور چند نماینده از کشورهای آسیایی و اروپایی نیمه دوم امسال به میزبانی خرمشهر برگزار می شود.

قدرت ... نیکخواه روز سه شنبه اظهار کرد: برگزاری این رقابت ها نیازمند یک برنامه ریزی مناسب است،چرا که بسیاری از ورزشکاران صاحب نام جهان برنامه های یک سال خود را از ابتدای سال مشخص می کنند و باید با در نظر گرفتن این شرایط برای برگزاری چنین مسابقاتی برنامه ریزی شود.

وی افزود: از ورزشکاران صاحب نام کشورهای چین، کره جنوبی، هنگ کنگ، روسیه و اکراین برای حضور در این رقابت های بین المللی دعوت می شود.

نیکخواه همچنین با اشاره به کاهش فعالیت های ورزشی کوهنوردان خوزستان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باتوجه به این که در این رشته ورزشکاران در بخش های مختلف انرژی زیادی را صرف می کنند در این ماه برنامه های سنگینی را برای ورزشکاران در نظر نگرفتیم و تنها در بخش آموزش فعالیت داریم.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود کلاس های آموزشی در دو بخش بدنی و پزشکی برگزار شود اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن کلاس پزشکی ورزشکاران در این ماه تنها به تمرینات بدنی می پردازند.

نیکخواه همچنین برنامه های فدراسیون را در برگزاری رقابت های داخلی در برگزاری این رقابت ها تاثیرگذار دانست و گفت: اگرچه می توانیم تاریخ این رقابت ها را در نیمه دوم سال مشخص کنیم اما با توجه به برنامه های فدراسیون و ورزشکاران بین المللی باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا تراکمی در برنامه های فدراسیون ایجاد نشود و سنگ نوردانی که مد نظرمان است دراین رقابت ها حضور یابند.

وی در ادامه به اعزام تعدادی از ورزشکاران خوزستانی به رقابت های کشوری کوهستان اشاره کرد و افزود: رقابت های کوهستان در مرداد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود و ورزشکاران منتخب مسابقات استانی، به این رقابت ها اعزام می شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار