تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۹۳۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست شهرداری خرمشهر:
ظاهر خرمشهر با رنگ آميزی ديوارهای شهر زيبا می‌شود
سرپرست شهرداری خرمشهر از زیبا سازی ظاهر این شهر با رنگ آمیزی دیوارها و اجرای طراحی های خاص خبر داد.

عزیز ساعدی عنوان کرد: در راستای برون رفت از وضعیت فعلی دیوارهای سطح شهر و ساماندهی مبلمان شهری، شهرداری خرمشهر نسبت به رنگ آمیزی کل دیوارهای سطح شهر اقدام کرده است.

وی افزود: هرچه روند ماشینی شدن در شهرها بیشتر شود ضرورت وجود زیبایی در شهرها بیشتر احساس می شود.

سرپرست شهرداری خرمشهر تصریح کرد: در این راستا مقرر است کل دیوارهای سطح شهر که وضعیت نامطلوبی از لحاظ منظر شهری دارند یکسان سازی و رنگ آمیزی شوند.

ساعدی از رنگ آمیزی های انجام شده بر روی دیوارها در طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: در بیش از یک ماه اخیر با رنگ آمیزی های زیبا و اجرای طرح هایی خاص، ظاهر سابق اغلب خیابان های اصلی در مرکز شهر و چهل متری به کلی محو شده و امیدواریم تا پایان این پروژه دیگر شاهد دیوارهای مخروبه و زشت در سطح شهر نباشیم.

آثار به جا مانده از جنگ تحمیلی بر روی دیوارهای اغلب خیابانهای اصلی و مرکز شهر که مالکان آنها اغلب به خرمشهر بازنگشته بودند در این سالها مشهود بود، در دوره های گذشته مدیران شهرداری سعی در تغییر ظاهر شهر داشتند ولی بد سلیقگی همیشه مشکل را دو چندان می کرد و شاهد آن بودیم که دیوارهای بلوکی بدون هیچگونه رنگ آمیزی و زیبایی مقابل مخروبه های شهر کشیده می شد ولی امروز گرچه دیر است اما خوشبختانه طرح هایی زیبا و خاص برای زیبا سازی این شهر در حال انجام است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار