تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۹۳۴۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرودگاه استان خوزستان:
طرح احداث فرودگاه جدید اهواز آغاز شد
مدیرکل فرودگاه استان خوزستان گفت: طرح احداث فرودگاه جدید اهواز در منطقه برومی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ هکتاری خردادماه امسال آغاز شد.

محمد سعید شرفی اظهار داشت: زمینی در منطقه برومی با مساحت یک هزار و 200 هکتار برای ساخت فرودگاه جدید اهواز در نظر گرفته شده که برای اجرای گام نخست یک میلیارد و پونصد میلیون تومان مورد نیاز است.

مدیرکل فرودگاه استان خوزستان افزود: فرودگاه فعلی اهواز به دلیل عدم توان برای توسعه هر چه سریع‌تر باید جابه‌جا شود و مصوبه این طرح در دولت دهم به تصویب رسیده است.

وی تاکید کرد: تجهیزات مورد نیاز این فرودگاه بیش از 3 هزار میلیارد تومان است که با توجه به هزینه زیاد این طرح خواستار حمایت ویژه از سوی مسئولان استانی هستیم.

مدیرکل فرودگاه استان خوزستان عنوان کرد: برای پیشبُرد اهداف طرحمان به بهترین شیوه نیاز به یک مشاور عمرانی مجرب داریم که این امر نیازمند مسائل مالی و نقدینگی است.

شرفی اظهار داشت: خواستار کارگروه تخصصی متشکل از سازمان‌های دولتی استان خوزستان هستم تا وضعیت فعلی فرودگاه اهواز و طرح انتقال آن را به بهترین شیوه مورد بررسی قرار دهند.

مدیرکل فرودگاه استان خوزستان با اشاره به تلاش ساخت فرودگاهی مطلوب برای همشهریان اهوازی گفت: از نظر مالکیت زمین فرودگاه در حال احداث اهواز مشکلی وجود ندارد اما برای شروع به کار فرودگاه با حداقل امکانات نیاز به 16 مولفه زیرساختی داریم.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
1
یک میلیاردو پوووونصد؟؟؟؟
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
0
سه هزار میلیارد تدمن برای تجهیزات فرودگاه ؟ با باور جور در نمیاد
:
:
:
آخرین اخبار