تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۹۳۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست آبفای مینوشهر خبر داد
آغاز عملیات تعویض خط انتقال آب مینوشهر
سرپرست اداره آب و فاضلاب مینوشهر از آغاز عملیات تعویض خط انتقال آب مینوشهر با وجود عدم تامین اعتبارات از سوی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

‌عبدالرحیم هلالی امروز اظهار کرد: بعد از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌های بسیار برای اختصاص اعتبار در نظر گرفته شده از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برای اصلاح شبکه انتقال آب مینوشهر، اداره آبفای مینوشهر این کار را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: طبق طرح ارائه شده مسافتی به طور یکهزار و 800 متر نیاز به تعویض خط انتقال آب دارد که ما بدون تامین اعتبار، تعویض لوله‌های 200 موجود با 500 را به مسافت 200 متر از پل امام حسین(ع) آغاز و با گذراندن از زیر پل متوقف کردیم.

سرپرست آبفای مینوشهر با بیان اینکه ادامه عملیات پس از تامین اعتبار مورد نیاز انجام خواهد شد، به تشریح اهداف این اقدام پرداخت و گفت: با انجام این اقدام، هم زمینه فعالیت آسان برای تکمیل پروژه و هم امکان گرفتن انشعاب برای کشیدن خط 350 به سمت تلمبه خانه و هم کاهش نسبی مشکل فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام به طور موقت می‌تواند مشکل را مرتفع کند اما برای رفع کامل مشکل نیاز به تکمیل پروژه است.

هلالی در ادامه عنوان کرد: هزینه اختصاص داده شده برای تعویض خط انتقال آب مینوشهر، رقمی معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان است که سازمان منطقه آزاد اروند متقبل پرداخت این مبلغ شده، اما با وجود پیگیری‌های بسیار صورت گرفته تاکنون این رقم تخصیص داده نشده است.

وی از برگزاری جلسات مختلف با مسئولان در این راستا برای رفع مشکل خبر داد و تصریح کرد: مردم مینوشهر به خاطر ناتوانی شبکه انتقال آب فعلی در تامین حجم آب مورد نیاز، با مشکل افت فشار و قطعی مکرر آب مواجه هستند و این  مشکل در ماه رمضان با توجه به اینکه مردم در دو نوبت صبح و شب از آب استفاده می‌کنند شدت یافته است.

هلالی ادامه داد: در راستای رفع این مشکل با مسئولان شهری نشست‌های مختلفی برگزار و این مشکل به طور مکرر بیان شده است.

سرپرست اداره آب و فاضلاب مینوشهر خواستار پیگیری بیشتر مسئولان برای اختصاص هر چه زودتر اعتبار مورد نیاز شد و گفت: از مسئولان ارشد شهری همچون نماینده مردم مینوشهر در مجلس و فرماندار شهرستان می‌خواهم تا با پیگیری‌های بیشتر و اعمال فشار بیشتری، سازمان منطقه آزاد را برای تخصیص هر چه زودتر اعتبارات برای تکمیل پروژه آبرسانی مجاب کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: مینوشهر
:
:
:
آخرین اخبار