تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۹۳۴۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترانزيت مواد مخدر از طريق خليج‌فارس
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر آبادان نسبت به ترانزيت مواد مخدر از طريق دريا (خليج‌فارس) به عنوان مسيري جديد براي انتقال مواد افيوني به اين بندر و سپس به استان خوزستان و ساير مناطق کشور هشدار داد.

سرهنگ قدرت ا... مريدي، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر آبادان بدون اشاره به جزئيات موضوع ترانزيت مواد مخدر از طريق دريا افزود: شواهد متقني وجود دارد که سوداگران مرگ مسير دريا (خليج‌فارس) را براي ترانزيت مواد مخدر انتخاب کرده‌اند.

وي به کشف و توقيف چند محموله مواد مخدر در مناطق ساحلي آبادان اشاره کرد و گفت: پليس نمي‌تواند به اين موضوع (ترانزيت مواد مخدر از طريق دريا) بي‌تفاوت باشد.

وي بر همکاري بين بخشي بخصوص مرزباني ساحلي و دستگاه قضايي براي مقابله با ترانزيت مواد مخدر را مورد تأکيد قرارداد و افزود: بايد تجهيزات متناسب نرم‌افزاري و سخت‌افزاري براي مقابله با ترانزيت مواد مخدر از طريق دريا فراهم شود تا سوداگران مرگ نتوانند به‌راحتي به اهداف شوم خود برسند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر آبادان در ادامه گفت: همه دستگاه‌هاي مرتبط با دريا بايد به موضوع ترانزيت مواد مخدر حساس باشند تا بتوانيم با هماهنگي و هم‌افزايي فرايند ترانزيت مواد مخدر از طريق خليج‌فارس به خوزستان را متوقف و ناکام کنيم.

در سال جاري چند محموله مواد مخدر در مناطق ساحلي خوزستان از جمله ماهشهر، آبادان و هنديجان کشف و توقيف شده است.

مرجع / خبرگزاري موج
:
:
:
آخرین اخبار