تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۹۳۴۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب:
زیرساخت‌های فرسوده آبفای خوزستان، مدیریت در این استان را سخت کرده است
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: به دلیل فرسودگی و قدمت بالای زیرساخت‌های آب و فاضلاب در خوزستان، مدیریت در این استان بسیار سخت است.

حمیدرضا جانباز در حاشیه جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شوش با اشاره به شرایط سخت مدیریتی در خوزستان اظهار کرد: به دلیل فرسودگی و قدمت بالای زیرساخت‌های آب و فاضلاب در خوزستان، مدیریت در این استان بسیار سخت است.

وی با انتقاد از پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان شوش تاکید کرد: پروژه باید ابتدا و انتها داشته باشد، در واقع اصلا برای ما قابل قبول نیست که پروژه‌ای نیمه‌تمام باقی بماند چرا که این مسئله باعث بدگمانی مردم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب اضافه کرد: دفن بیش از 30 کیلومتر لوله زیر خاک بدون اتمام و تکمیل پروژه، قطعا نمی‌تواند سودی برای مردم داشته باشد.

جانباز در ادامه، به تامین اعتبارات به عنوان بزرگترین مشکل در اجرای طرح عمرانی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت نامناسب آب و فاضلاب در کشور، تدبیر نمایندگان مجلس در تخصیص 500 میلیون دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی به بخش آب روستایی بخش اعظمی از مشکلات را برطرف خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: 86 شهر از مجموع یک‌هزار و 140 شهری که در تحت پوشش ما هستند، تبصره 3 را اجرا کرده‌اند و بدین وسیله مشکلاتشان حل شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان بیان کرد: در صورتی که شهرستان شوش بخواهد گام‌های مؤثری در ارتباط با حل مشکلات آب و فاضلاب بردارد باید تبصره 3 را اجرا و با این روش فرصت‌های از دست رفته را دوباره احیا کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار