تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۹۳۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک خبر داد:
اجرای طرح ملی «همای‌ رحمت» در اندیمشک
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک از اجرای طرح ملی «همای رحمت» و سفره‌های آسمانی به منظور اطعام ایتام در این شهرستان خبر داد.

علی قلاوند امروز اظهار کرد: طرح ملی همای رحمت و سفره‌های آسمانی به منظور اطعام ایتام و افراد نیازمند با اطعام 160 نفر از این افراد در این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: طرح همای رحمت با توزیع سبدهای غذایی و سفره‌های آسمانی با دادن افطاری با همکاری و مساعدت خیرین شهرستان در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان ماه مبارک رمضان 12 سفره افطار در قالب طرح سفرهای آسمانی در این شهرستان برپا خواهد شد.

قلاوند خاطرنشان کرد: در این سفره‌های افطاری بیش از 2 هزار نفر از ایتام و افراد نیازمند با هزینه خیرین اطعام خواهند شد.

وی همچنین عنوان کرد: طرح همای رحمت با تأسی از سیره والای حضرت علی (ع) هر ساله توسط جمعیت هلال‌ احمر در سطح کشور و همچنین سطح شهرستان برگزار می‌شود و خیرین و اعضای فعال این جمعیت در آن حضوری پررنگ دارند.

وی ادامه داد: در طرح همای رحمت سبد غذایی در قالب تهیه اقلام مورد نیاز از جمله قند و شکر، خرما، روغن و برنج و مواد شوینده در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک در پایان، از همه خیرین و نیکوکاران شهرستان خواست تا با شرکت در این طرح خداپسندانه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر شهرستان تحویل دهند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار