تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۹۳۴۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
آب شرب، بزرگترین مشکل مردم روستاهای شوش است
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از آب شرب به‌عنوان بزرگترین مشکل مردم روستاهای شهرستان این شهرستان نام برد.

سید راضی نوری در حاشیه جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرستان شوش که با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب و هیئت همراه برگزار شد، اظهار کرد: امید می‌رود که این سفر با رفع مشکلات آب شهری و روستایی شهرستان همراه باشد و در واقع برون رفتی از مشکلات آب باشد.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب انتظار حداقلی برای مردم است، گفت: مهمترین و اساسی‌ترین مشکلی که حل آن احتیاج به یک عزم عمومی و یک مشارکت و مدیریت جهادی دارد، آب است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در واقع آب، از ضروریات زندگی روستایی به شمار می‌رود و تامین آن در توسعه اقتصاد روستایی بسیار مهم است.

نوری ادامه داد: ما با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و مدیریت آب، حداقل در مسئله آب شرب روستا و شهر احتیاج به تخصیص اعتبارات لازم دارد.

وی به عدم وجود وسایل ایمنی و تخصصی مناسب برای اکیپ‌های عملیاتی اشاره کرد و خواستار در اختیار گذاشتن حداقل یک دستگاه بیل میکانیکی و خریداری منابع هوایی، از مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب شد و گفت: بیل میکانیکی شاید جزیی‌ترین حق شرکت آبفای شهرستان شوش برای خدمات رسانی و انجام عملیات برای رفع مشکلات مردم منطقه است و من به‌عنوان نماینده مردم وظیفه دارم تا دغدغه‌های مردم را به گوش مسئولان برسانم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار