تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۹۳۴۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بهزیستی خوزستان:
1856 خانوار تحت پوشش بهزیستی توانمند و از چرخه حمایتی سازمان خارج شدند
خوزنیوز: مدیر کل بهزیستی خوزستان از توانمند شدن 1856 خانوار از زنان و آسیب دیدگان اجتماعی سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خوزستان در سال 93 خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا صدیق راد گفت: از آنجایی که یکی از وظایف عمده معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی ،توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است ،با تلاش و پیگیری کلینیک‌های مددکاری در سال 93 تعداد 1856 خانوار از چرخه حمایت مستمری سازمان خارج شدند.

وی  تصریح کرد: توانمند شدن این خانوارها از طرق مختلف مانند: کسب حرفه یا مهارت با اخذ وام و معرفی به بانکهای عامل بوده و یا با اعطای سرمایه کار بلاعوض از سوی سازمان موفق به بازتوانی و خودکفایی شدند.

مدیر کل بهزیستی بیان کرد:تعدادی از این خانوارها نیز از طریق گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار مشاغلی چون خیاطی ،پخت نان ،خرید و فروش، آشپزی، بسته بندی و آماده سازی سبزیجات و حبوبات، آرایشگری، راه اندازی کافی نت و....کسب  کرده و بازتوان شدند.

صدیق راد افزود:عده ای نیز از طریق مداخله و مشاوره مددکارانه کارشناسان سازمان ازدواج نموده و از چرخه حمایت سازمان خارج شدند.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با تلاش مجدانه و پیگیری مداوم مددکاران و کارشناسان مربوطه خانوارهای بیشتری توانمند شده ودر چرخه زندگی اجتماعی ،زندگی سالم و موفقی داشته باشند.
:
:
:
آخرین اخبار