تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۹۳۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شانس قلعه نوعی برای مربیگری پیکان بیشتر از دایی است
بازگشت زود هنگام تیم پیکان به لیگ برتر باعث شد مسئولان این تیم برای لیگ برتر تدارک ببینند.

صدای پای قلعه نویی بلند تر از دایی است

  شنیده ها حاکی است برای مربیگری در تیم پیکان صحبت از علی دایی و امیر قلعه نویی در میان است که در این میان شانس قلعه نوعی از دایی بیشتر است. حتی خبر می رسد محسن فروزان، امیرحسین صادقی، رضا حقیقی و محمد قاضی بازیکنانی هستند که کارشان با پیکان تمام شده و به توصیه قلعه نوعی به این تیم پیوسته اند.

پیکانی ها ریخت و پاش نمی کنند


تيم فوتبال پيكان كه با راي كميته استيناف در ليگ برتر ابقاء شد تمرينات خود را از امروز زیر نظر مربي اميد پيكان و با اعضاي تيم فوتبال بزگسالان پيكان كه هنوز با اين تيم قرارداد دارند هم زمان با تيم اميد در ورزشگاه ايران خودرو شروع خواهد كرد . مسئولان این تیم اعلام کرده اند به زودی سرمربی خود را اعلام می کنند و قصد دارند از بازیکنان امید خود نیز بیش از گذشته بهره ببرند .از این رو آنها در فصل جدید همچون لیگ چهاردهم در جذب بازیکن ریخت و پاش نخواهند داشت و بجز چند مهره اسمی قصد دارند به جوان ها نیز بازی دهند.

امروز هیات مدیره تعیین تکلیف می کند


جلسه هیات مدیره تیم پیکان امروز برگزار می شود و در مورد تعیین تکلیف وضعیت این تیم تصمیم گیری خواهد شد.با اعلام رای کمیته استیناف و لیگ برتری شدن تیم پیکان،مسئولان این تیم امروزتشکیل جلسه می دهند و در مورد فعالیت این تیم تصمیم می گیرند. انتخاب سرمربی در الویت برنامه های پیکان قراردارد و پس از آن مسئولان این تیم در مورد برنامه های آماده سازی تیم و انتخاب بازیکن تصمیم خواهند گرفت.

گفتنی است از گزینه هایی چون علی دایی و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربیان این تیم نام برده می شود.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار