تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۹۳۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پدرسوخته بازی و رودربایستی پدر تیم را در می‌آورد
امسال استقلال دوست و دشمن را می‌سوزاند! این آقا می‌گفت آمده‌ام استقلال را نجات دهم و برنامه سه ساله داد.ان‌‌شاءالله که موفق باشد و من هم خوشحال می‌شوم اما با این شرایط بعید است چون در تیم بزرگ رودربایستی نداریم. پدرسوخته بازی و رودربایستی پدر یک تیم را در می‌آورد.

روشن: صادقی از استقلال نرفت، بیرونش کردند
به گزارش افکارنیوز، حسن روشن در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: اصلا از وضعیت این تیم خبر ندارم که چه کاری انجام می دهند و چه کاری کرده اند و به هیچ وجه در جریان کار نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شما در امر یارگیری مشورتی شده است یا خیر، تاکید کرد: خیر، این مسائل اینجا مُد نیست، اینجا تا از کسی خوششان می‌آید یک کارهایی انجام می دهند و بعد هم که دلشان را می‌زند تمام قرارهای گذشته را نادیده می‌گیرند. الان هم نمی‌دانم چه کسی مدیر است و چه کسی در هیات مدیره این تیم حضور دارد و اصلا هم از این مسائل خبردار نیستم و فقط دعا می‌کنم تا استقلال موفق باشد.

روشن در مورد اینکه به نظر می‌رسد پرویز مظلومی با یکسری از بازیکنان قدیمی استقلال برای ماندن آنها در تیم رودربایستی داشت گفت: کارها درست نیست، بازیکن اگر خوب است باید باشد و حقش را داد اگر هم به درد نمی خورد که باید او را رد کرد مثل خیلی‌ها که به درد نمی‌خوردند اما به خاطر یکسری از مسائل قبلی‌ها آنها را به تیم آوردند. دیدید که آخر هم تیم به چه روزی افتاد. رودربایستی ندارد! کسی که خوب نیست و به درد نمی‌خورد باید به او گفت بفرمایید!

پیشکسوت استقلال یادآور شد: با همه این اوصاف طالب‌لو مال این تیم است و اگر در شرایط مساوی با فرد دیگری باشد باید او را در استقلال نگه داشت. طالب‌لو از رده جوانان تا به الان استقلالی بوده است. آن زمان طالب‌لو با بازیکنانی مثل قربانی،‌صادقی و تیموریان همبازی بود و آن زمان که استقلال در رده جوانان این همه بازیکن داشت به واقع دوران عروسی استقلال بود.

وی در مورد اینکه گویا صادقی هم به خاطر قرار گرفتن نامش در لیست مازاد، از استقلال رفت گفت: صادقی نرفت او را بیرون کردند!

روشن یادآور شد: امسال استقلال دوست و دشمن را می‌سوزاند! این آقا می‌گفت آمده‌ام استقلال را نجات دهم و برنامه سه ساله داد.ان‌‌شاءالله که موفق باشد و من هم خوشحال می‌شوم اما با این شرایط بعید است چون در تیم بزرگ رودربایستی نداریم. پدرسوخته بازی و رودربایستی پدر یک تیم را در می‌آورد.

وی گفت: با این حال باید صبر کرد چرا که معتقدم اگر مظلومی راه گذشته را برود قطعا شکست می‌خورد اما شاید مشاوران و کلاس کاری‌اش را عوض کرده در این صورت امیدوارم موفق باشد.

روشن در مورد حاشیه‌هایی که بر سر حضور مهدی رحمتی در تمرین استقلال رخ داد و آیا اینکه مسائلی مانند آشتی مصلحتی طالب‌لو با رحمتی در طول فصل به استقلال ضربه می‌زند گفت: حتما ضربه می‌زند آنها باید قبل از آغاز فصل همه مسائل را حل کنند چون تیم در کوران مسابقات به مشکل می‌خورد هرچند که معتقدم جمع کردن این تیم کار مظلومی نیست.

وی افزود: نباید به مردم دروغ گفت که مثلا قهرمان یا نائب قهرمان می شویم چون دستشان رو می‌شود بلکه باید بگویند که آمده‌ایم تا ساختار تیم را درست کنیم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با حضور بازیکنانی مثل رحمتی و حضور احتمالی بازیکنانی مثل تیموریان،‌نکونام و حسینی میانگین سنی استقلال دوباره بالا نخواهد رفت گفت : باید همیشه رو به جلو حرکت کنیم نه رو به عقب. حالا اگر این دوستان هم بیایند و قهرمان هم بشویم، سال آینده چه کاری انجام می‌دهیم؟ پس باید ساختار را به صورت اساسی و ریشه‌ای درست کرد. اگر بخواهند به امید این‌ بازیکنان باشند فایده‌ای ندارد.

روشن در مورد اینکه به نظر می‌رسد در انتخاب کاپیتان هم استقلال با مشکل مواجه خواهد شد گفت: کاپیتان انتخابی نیست. هر بازیکنی که قدیمی‌تر باشد کاپیتان می‌شود اما الان رسم شده است که کاپیتان را انتخاب می‌کنند.

وی در پایان در مورد دستیاران مظلومی در استقلال گفت: کادر خوبی هستند و امیدوارم موفق باشند.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار