تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۹۳۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری​ زاده: تمایل به جدایی جماعتی نداریم
سرپرست باشگاه فولادخوزستان با رد شایعه حضور جماعتی در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس، گفت: طبیعی است كه ما به این راحتی علاقه به جدایی این بازیکن نداریم اما برای ادامه همکاری باید تعاملی بین جماعتی، سرمربی و باشگاه صورت بگیرد.

علیرضا اژدری​زاده اظهار كرد: از چند روز پیش اردوی تیم بزرگسالان‌مان در كردان كرج آغاز شده است و وضعیت اردو خیلی خوب است و تقریبا می​توان گفت كه 60، 70 درصد نفرات تیم مشخص شده‌اند و در دو سه پست هنوز برای جذب بازیكن جا داریم كه به موقع به تیم اضافه خواهند شد.

وی بیان كرد: در اردوی كرج یك بازی دوستانه سبك با تیم پیمان تهران انجام دادیم كه با حساب 6 بر صفر به برتری رسیدیم و اكنون هم تمرینات ادامه دارد. روز گذشته نیز بازیكنان​مان تست پزشكی دادند و یك بازی تداركاتی دیگر نیز تا پایان اردو با تیم عقاب تهران كه دوشنبه هفته آینده است، در دستور كار قرار دادیم و امیدوارم به اهدافی كه مد نظر كادر فنی است، در این اردو دست پیدا كنیم.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان افزود: بر اساس لیست آقای اسكوچیچ، در پست​های دروازه​بان، دفاع وسط و حمله به بازیکن نیاز داریم و در برنامه​مان هست تا این بازیكنان را به تیم اضافه كنیم تا در نهایت تیم كامل شود.

وی درباره وضعیت آلویز نانگ، گفت: ما دوست داریم كه او در تیم باشد و در همین راستا آقای اسكوچیچ با مدیر برنامه‌های او جلسه​ای داشت و ابراز تمایل كرد كه او بیاید و به تیم اضافه شود اما بر اساس شرایطی كه قبلا به صورت شفاهی با او هماهنگ كرده بودیم، او ظاهرا به تازگی صاحب یك فرزند شده و درگیر این شرایط است. در هر صورت در خصوص این كه به تیم بیاید یا نیاید باید به توافق برسیم. اگر هم نیامد مطمئن باشید خود آقای اسكوچیچ مهاجم خوب دیگری پیدا خواهد كرد كه بیشتر هم نظرش بر بازیكن خارجی است. به هر حال ما تمایل به همكاری با نانگ داریم و منتظر جواب او هستیم و اگر او بخواهد ما هم نظرمان بر جذب او هست.

اژدری​زاده درباره شرایط مهرداد جماعتی و این‌كه شنیده شده كه او روز گذشته در تست پزشكی پرسپولیس هم شركت داشته است، عنوان كرد: تاكنون جلساتی با جماعتی داشته​ایم و حتی روز گذشته كه شایعه حضور او در تست پزشكی پرسپولیس مطرح شد، من با او جلسه داشتم. با توجه به این كه جماعتی از بازیكنان تیم پایه​مان بوده و كاپیتان تیم فولاد است و او را دوست داریم، طبیعی است كه به این راحتی علاقه نداریم كه او را در تیم نداشته باشیم و اصلا به این فكر نمی​كنیم اما باید تعاملی بین جماعتی، سرمربی و باشگاه ایجاد شود كه امیدواریم این تعامل صورت بگیرد تا بتوانیم او را مجددا در كنار خودمان داشته باشیم.

وی درباره جذب دروازه​بان نیز خاطرنشان‌كرد: آقای سلیمی فصل گذشته دروازه​بان اول ما بود و همچنان هم در نظر داریم تا او گلر اول تیم باشد اما مطمئنا همانطور كه در تیم تمام بازیكنان رقابت درونی دارند تا بهترین‌ها وارد زمین شوند، مطمئنا دروازه‌بانی به تیم اضافه خواهیم كرد که رقابت نشان دهد چه كسی می​تواند در تركیب باشد. در هر صورت اسكوچیچ و باشگاه ما اعتقاد خاصی به آقای سلیمی دارند. با توجه به سهمیه​ای كه داریم درصدد جذب گلر، سعی می​كنیم گلر ایرانی جذب كنیم.

سرپرست باشگاه فولادخوزستان درباره عدم جذب بازیكنان فولاد نوین كه به تمرینات فراخوانده شده بودند، گفت: ایده​آل من این بود كه تا آنجا كه امكان آن هست، بازیكنان فولاد نوین ارتقا پیدا كنند و در تیم بزرگسالان خودمان باشند ولی این عقیده را دارم كه سرمربی حرف اول و آخر را در انتخاب بازیكن و تاكتیك می​زند. بنابراین ضمن این‌كه خیلی علاقه داشتم كه بازیكنان فولاد نوین در فولاد خوزستان ارتقا پیدا كنند اما منطق من می​گوید مربی مختار است كه بر اساس تفكراتش، بازیكنان مدنظرش را جذب كند.

وی در ادامه بیان كرد: آقای اسكوچیچ در فصل گذشته بر اساس تفكرات خاصی جذب شد و ما او را در ملوان رصد می​كردیم و می​دیدیم كه او بیشتر از این كه علاقه‌مند است بازیكن داشته باشد، علاقه‌مند است تیم داشته باشد و باشگاه فولاد هم بیشتر به دنبال همین بود. به همین دلیل او جذب شد و دیدید كه فصل گذشته ما تیم داشتیم و با توجه به اتفاقاتی كه برای تیم افتاد، او از جوانان و تیم​های پایه​مان بازیكن انتخاب كرد و شاهد بودیم كه در كورس قهرمانی هم بودیم و در دو سه بازی پایانی اگر شانس با ما بود، می​توانستیم قهرمان هم شویم.

وی بیان كرد: اسكوچیچ خیلی علاقه‌مند است كه بازیكنان جوان را رو كند و همانطور كه دیدید فصل گذشته هم تیم جوانی داشتیم و نتایج خوبی هم كسب شد. اسكوچیچ خیلی هم به جذب یک بازیکن تاکید ندارد که او حتما باید در تیم باشد و بیشتر به دنبال این است که یك تیم داشته باشد.

اژدری​زاده افزود: به هر حال ما بر اساس سیاست باشگاه که بیشتر دوست دارد در درازمدت تیم داشته باشد و با هماهنگی تیمی، نتایج را كسب كند، حركت می​كنیم و ما و آقای اسكوچیچ از نظر مدل​ كاری كاملا هم‌فكر هستیم و مطمئن باشید در نهایت یك تیم هماهنگ و در خور شان فوتبال خوزستان، آماده مسابقات می​كنیم.

وی درباره هدف فولادخوزستان در فصل جدید لیگ برتر، گفت: زمانی كه من در فولاد نوین بودم در سه سال آخر نظرم این بود كه افتخاری برای استان خوزستان کسب شود و همین تفكر هم مطمئنا در فولادخوزستان وجود دارد و آن چه ما را صد درصد قانع می​كند، این است كه یك تیم خیلی خوب، جوان و سرحال داشته باشیم و اولویت​مان این است كه بالای جدول را ازآن خودمان كنیم.

سرپرست باشگاه فولادخوزستان درباره وضعیت تیم فولاد نوین نیز عنوان كرد: از روز اول مقامات استانی نظرشان این بود كه این سهمیه در استان و اهواز باقی بماند كه همچنان این سیاست در حال دنبال شدن است و فكر می​كنم در حال برداشتن قدم​های پایانی هستیم و آنچه مسلم است تا پایان این هفته، واگذاری سهمیه قطعیت پیدا می​كند. با توجه به این‌كه استقلال اهواز قدم​های بیشتری در این راستا برداشته است احتمال این كه به این سهمیه برسد، بیشتر است. البته مجددا نیز صحبت​هایی در خصوص تمایل نفت آبادان به خرید این سهمیه مطرح شده است كه من هم به صورت غیررسمی شنیده‌ام ولی این باشگاه هنوز رسما با من صحبتی نداشته است.

اژدری‌زاده در پایان درباره انتخاب سخنگو برای باشگاه جهت ارتباط با اصحاب رسانه، گفت: با انتخاب كردن سخنگو، او بیشتر می‌تواند با خبرنگاران در ارتباط باشد. من خیلی اعتقاد ندارم كه سرپرست تیم وارد مصاحبه شود و وقت او گرفته شود، چرا که ممكن است كارهایی كه باید انجام دهد، عقب بیفتد و خودم تمایل دارم درخصوص مسایل كل باشگاه، سخنگویی باشد كه پاسخ دهد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار